Jump to content

Maps, maps everywhere!

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is wel leuk (was zelfs al eens een apart topic over ooit maar ik kan het mis hebben), alleen wel een beetje misleidend. Één bezoekje aan New York City en het halve continent kleurt blauw. En ik heb ook een paar kilometer door Polen gereden onderweg naar een plaatsje in Tsjechië, maar dat zul je op zo'n kaartje niet gauw merken. Het is leuker als je daadwerkelijk de routes kon tekenen die je hebt gereden, of plaatsen waar je naartoe bent gevlogen.

Inderdaad, en daartegenover staat dat landen als San Marino, Monaco en de Seychellen in haar geheel verdwijnen op de kaart :7

Persoonlijk had ik sowieso de vijftig staten van Amerika apart gedaan. Van alle landen die ik bezocht heb ben ik in Slovenië het kortst verbleven (in totaal zo'n vier etmalen, verspreid over twee bezoeken).

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

1070

• NicolaB

110

• Dexist

93

• SpacyColours

61

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

..

Puuy, wat een energie ;P

Als spacy z'n ding afhebt laat ik m'n mierenneukerige judge-visie eroverheen gaan!

Judge_Stern_1.gifJudge_Normal_1.gifAJ_Judge_Surprised_1.gif

foto van de 3-koppige rechtbank der NicolaB's, wachtend op de map van SpacyColours.

Geplaatst:

Gisteren heb ik alles getekend, en zoals het een goede deelnemer betaamt, heb ik niet recentelijk de map gecheckt maar het gewoon gedaan met mijn parate kennis. Ben er niet echt tevreden over, om eerlijk te zijn, maar goed.

Ik heb echter wat problemen met het versturen van de foto's. Er is één fotootje aangekomen, die kan ik jullie alvast geven, van een gedeelte Midden-Amerika. Verwacht er niet veel van want Midden-Amerika is voor mij een beetje een blinde vlek;

post-131689-0-67037300-1464351880_thumb.jpg

Jullie krijgen nog van me te goed, hopelijk vandaag nog, het deel Mexico-Guatemala-Belize, en natuurlijk Zuid-Amerika maar die laatste wil ik eerst even opnieuw tekenen. Mijn probleem is, zoals bij jullie inmiddels wel bekend zal zijn, mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht. En dan is Zuid-Amerika nog best een lastige puzzel om te proberen te tekenen. Terwijl ik in mijn hoofd wel een redelijk beeld heb van hoe het er ongeveer uitziet, ging mijn eerste poging op papier volledig de mist in toen ik Brazilië in een veel te kleine ruimte tussen Frans-Guyana en Uruguay moest proppen.

EDIT: *kijkt naar Phoenyxar's tekeningen* Hmmm, dit wordt nog een lastige klus. Van Midden-Amerika hebben we allebei een puinhoop gemaakt, daar staan we wel redelijk quitte in, vind ik. Ook het gedeelte Mexico-Guatemala-Belize zal een close call worden, jij hebt de vorm van Mexico beter maar ik heb Belize wat beter gepositioneerd. Maar Zuid-Amerika man... ik vrees dat ik je daar niet in ga evenaren. Die heb je echt bijna perfect getekend... en dan heb jij nog de Caribische eilandenbonus. Maar ik ga mijn uiterste best doen, ik laat je niet zomaar winnen. >=)

Geplaatst:

Oja, voordat ik mijn gerechtelijke uitspraak ga doen. Mijn bewijs van Neutraliteit: Mijn versie, een combi van phoenyxar, spacy en mijzelf

Ik ken geen enkele hoofdstad en eigenlijk überhaupt Z. Amerika niet. Tot dat ik in eens dacht dat ik een half jaar geleden Victoria 2 had gespeeld. Toen kon ik me die map weer in redelijke detail herinneren (wel beetje headache van, omdat het lang geleden was). Laat dat toevallig ook zuid Amerika zijn :D

Links mijn kladblokje, rechts de uitendelijke versie. Volgende post de Antillen omdat die er niet helemaal op kwam (kan maar max 2mb / post )

Geplaatst:

en dan heb jij nog de Caribische eilandenbonus.

Waar ik wel heel veel eilandjes heb genegeerd. Ik ken ze wel bijna allemaal, maar het is gewoon hopeloos om ze blind allemaal juist te leggen. Ik had toch gehoopt dat ik Meso-America beter zou kunnen dan dit, maar helaas. Nog veel succes met de rest alleszins!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...