Phoenyxar Geplaatst: 9 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2016 De HRE in 1250, relatief gedetailleerd. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Soms wel grappig om de verhoudingen te zien tussen de groottes van landen op een platte kaart en in de realiteit. Op de kaart lijkt Zweden één van de grootste landen van Europa. In werkelijkheid is het een stuk kleiner dan Spanje. Maar ook; Peru is bijna net zo groot als Mongolië. En Paraguay is groter dan Duitsland. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Soms wel grappig om de verhoudingen te zien tussen de groottes van landen op een platte kaart en in de realiteit. Op de kaart lijkt Zweden één van de grootste landen van Europa. In werkelijkheid is het een stuk kleiner dan Spanje. Maar ook; Peru is bijna net zo groot als Mongolië. En Paraguay is groter dan Duitsland. Qua lengte is zweden dan wel weer groter . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 Nja, het is maar zo onverwacht als naar wat je gewoon bent. Zelf ben ik het meest gekend met dit en dan heb je daar toch net minder last van. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 De bossen rond Istanbul. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Apostel Paulus en diens reizen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Een hele grote kaart van de Benelux, vond ze wel handig. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Population Explorer-resultaten voor Japan. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Getekend uit de losse pols door Al Franken, de Senator van Minnesota ( https://mobile.twitter.com/SethMacFarlane/status/742166484487573504 ) Kunnen de getekende kaartjes die ik hier zag nog net niet aan tippen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 To be fair, ik weet tegenwoordig ook beter hoe de centrale staten zich verhouden tegenover mekaar, maar ik zal nooit dit volledig kunnen doen denk ik. Ik vind het wel opvallend dat men de San Fierro Bay overschat. Het werkt natuurlijk wel qua oriënteren, maar toch. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2016 De verdeling tussen vegetarisch en niet-vegetarisch in de Indische staten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.