Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 M'n cd doet van Gta IV doet raar. Hij leest hem wel, maar hij zegt steeds dat hij hem niet kan vinden. De cd maakt ook een ratelend geluid. Ik heb nu al een paar no cd cracks gedownload, maar die sluiten steeds na een paar seconde. Heeft iemand een no cd bestandje of weet iemand hoe ik de cd kan laten werken? Nyltje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Bij NO-CD bestanden mogen we je helaas niet helpen aangezien we dan illegale activiteiten steunen. Je kunt een werkende CD lenen van een vriend, het opnieuw kopen of het via steam aanschaffen Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2014 (bewerkt) Hij werkt echt niet, stuur desnoods bestanden via een pb. Edit: Het geratel stopte ineens en hij deed het. Nu was het probleem dat hij sluit na een paar seconde wat ik dus ook bij de crack had. Bewerkt: 30 september 2014 door Nyltje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Zorg ervoor dat je alle originele bestanden terug zet en probeer het dan nog eens. Dat geratel had ik ook met mijn vorige laptop, hij deed het pas toen het schermpje in beeld kwam dat de PC de CD identificeerde. Mijn record is 20 minuten die CD-rom in en uit doen Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Het valt me op dat de game crasht nadat het Windows Live Games balkje boven sluit. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Is offline spelen dan geen optie voor je? Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Is offline spelen dan geen optie voor je? De game blijft crashen na evenveel seconde. (precies het zelfde probleem) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Mocht een vriend een CD-rom hebben liggen, dan zou ik die even lenen zodat je alle updates en dergelijke kunt regelen. Wellicht dat je CD-rom het dan wel doet. Wanneer dit niet het geval is, heb ik geen idee wat het probleem kan zijn. In het ergste geval is je CD-rom beschadigd. Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Mocht een vriend een CD-rom hebben liggen, dan zou ik die even lenen zodat je alle updates en dergelijke kunt regelen. Wellicht dat je CD-rom het dan wel doet. Wanneer dit niet het geval is, heb ik geen idee wat het probleem kan zijn. In het ergste geval is je CD-rom beschadigd. Ja m'n cd doet het nu weer wel. Hij ratelt ook niet meer en je hoort hem draaien. (zoals hij eerst deed) Maar nu heb ik dus het probleem dat hij niet laadt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Zoals ik al zei, dan kan het aan je versie van GTA IV liggen. Er zijn best veel updates uitgekomen en voordat je het überhaupt kunt spelen, dien je deze wel geïnstalleerd te hebben. Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Zoals ik al zei, dan kan het aan je versie van GTA IV liggen. Er zijn best veel updates uitgekomen en voordat je het überhaupt kunt spelen, dien je deze wel geïnstalleerd te hebben. Kan ik dit ergens downloaden en installeren? Misschien op de site van R* of Social Club? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 De updates gaan via Games for Windows Live en daarvoor dien je het spel op te starten, helaas. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 ERRWINS, ik weet even niet meer waarover je het hebt, hoor. Ben je zeker dat je weet waarover je het hebt? De nieuwste update van GTA IV kan je ook handmatig, zonder Games for Windows LIVE, downloaden en installeren. Het gaat dan om deze patch. Aangezien je zegt dat het probleem iets met GfW LIVE te maken kan hebben, probeer dan eens XLiveless te installeren (zoals uitgelegd in deze post), welke GfW LIVE zal uitschakelen. Sowieso zou ik in zo'n geval aanraden om GTA IV te herinstalleren. En met no-cd cracks mogen we je inderdaad niet helpen en volgens mij zal dat het probleem ook niet oplossen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Mijn welgemeende excuses. Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 De patch heeft een error. Ik wil Gta IV graag even opnieuw installeren, maar wil niet m'n savegames kwijtraken. Waar zijn de savegames opgeslagen? C:\Users\Damian\Documents\Rockstar Games\GTA IV is het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.