Jump to content

Gta IV spelen zonder cd


Nyltje

Recommended Posts

Waar je savegames worden bewaard kan je hier zien, maar als ik het goed heb worden deze niet verwijderd bij een herinstallatie, of krijg je op z'n minst de vraag of je ze al dan niet wil verwijderen.

Welke error geeft de patch precies? Waarschijnlijk is je GTA IV al up-to-date.

Link to comment
Delen op andere websites

Patch op een of andere manier toch geïnstalleerd, maar ik heb nog steeds het probleem dat hij na een paar seconde afsluit. Het enige wat anders is dat er staat dat er een update is als ik hem opstart, maar ik kan daar niet op klikken, want hij sluit het steeds.

Ik ga hem toch even herinstalleren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ook offline sluit hij steeds. Hij geeft aan dat er update's zijn, maar ik kan ze niet installeren. Ik ga hem nog een keer helemaal eraf gooien en opnieuw installeren. (vorige keer had ik 'repair' gedaan)

EDIT: Na het spel eraf gehaald te hebben en daarna weer geïnstalleerd doet hij het nog steeds niet.

Edit2: C:\Users\Damian\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\Settings alle bestanden verwijderd. Hij doet het nu wel! +Laatste updates. :D

Heel erg bedankt voor de mensen die me wilden helpen!

Had alleen nog wel onderstaand probleem, maar dat is dus opgelost! :D

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...