Nyltje Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Nog geen vijf minuten de nieuwe update gedraaid en ik merk al dat een aantal persoonlijke instellingen waren veranderd bij mij. Secundaire kleur was aangepast, OneDrive startte plotseling weer automatisch op en Chrome was niet meer ingesteld als mijn standaardbrowser. Ik hoop nu wel dat het hierbij blijft. Onedrive moest ik inderdaad ook weer een keer invullen. Chrome bleef wel m'n standaard browser, maar waarmee ik plaatjes, filmpjes en muziek keek/luisterde was wel weer naar groove gezet. Ik geef Groove nu ook weer een kans. Ik was geswitcht naar Windows Media Player, omdat die veel sneller opstart. Reageren
Dexist Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Ook geüpdatet, enige wat veranderd was dat mijn laptopmuis weer aanstond Verder geen verandering (nog) opgemerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.