Jump to content

help met het terug krijgen van custom colors


djangohoi

Recommended Posts

Sinds de laatste 1.17 pach heeft r* zonder pardon de glitch gefixed om pearlescent op matte te doen en om crew color op kleuren te doen. Dit is fout van ze, dit is namenlijl een groot deel van sommige gta spelers geworden want wat is er mooier dan je zelf bedachten kleur door hex codes.

Plzz vraag r* om dit weer terug te keren in gta, mijn crew is al hard bezig om dit terug te krijgen maar we hebben meer mensen nodig, ideeën zijn altijd welkom maar mijn idee is om zo veel mogenlijk tickets in te vullen zodat ze weten dat dit gemist wordt.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de laatste 1.17 pach heeft r* zonder pardon de glitch gefixed om pearlescent op matte te doen en om crew color op kleuren te doen. Dit is fout van ze, dit is namenlijl een groot deel van sommige gta spelers geworden want wat is er mooier dan je zelf bedachten kleur door hex codes.

Plzz vraag r* om dit weer terug te keren in gta, mijn crew is al hard bezig om dit terug te krijgen maar we hebben meer mensen nodig, ideeën zijn altijd welkom maar mijn idee is om zo veel mogenlijk tickets in te vullen zodat ze weten dat dit gemist wordt.

Wij doen niet mee aan glitches knipoog.gif.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry. Met glitches kunnen we je niet helpen. Al is het in dit niet voor valsspelen, wordt het gebruik van glitches in de online wereld niet gewaardeerd.

Een discussie over het verwijderen van onschuldige glitches hebben we al. Daar kan je in het algemeen verder discussieren over dit punt.

Massaal support aanvragen aanmaken lijkt me niet de goede weg om goodwill bij Rockstar Games te kweken. Je kan beter dan een ludieke actie houden zoals bijvoorbeeld onze "Don't F#ck The Dutch"-petitie!

Ik denk dat je het met een ludieke en positieve actie beter onder de aandacht kan brengen. Zeker als je duidelijk maakt dat het niet om de glitch gaat maar slechts om het hebben van meer kleurmogelijkheden bij het tunen van auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij doen niet mee aan glitches knipoog.gif.

Crew color op kleuren was geen glitch

Ik denk dat je het met een ludieke en positieve actie beter onder de aandacht kan brengen. Zeker als je duidelijk maakt dat het niet om de glitch gaat maar slechts om het hebben van meer kleurmogelijkheden bij het tunen van auto's.

Ik zou zo, n petitie wel willen doen maar ik denk dat het voor iemand zoals mij geen aandacht trekt, ik ben ( niemand ) en vooral op deze sitemaar in ieder geval, srry voor het lastig vallen dan

Link to comment
Delen op andere websites

Wij doen niet mee aan glitches ;).

Vind het altijd heerlijk om zulke reacties te lezen, terwijl er in het verleden wel degelijk filmpjes van grappige glitches verschenen op dit forum, gepost door de crewleden zelf. Ik vind er niets mis mee. Maar helaas, ik vrees er voor dat ze - indien dit een foutje in het spel was - dit er niet meer terug in steken. Tenzij er inderdaad een grote vraag naar is, kan het zijn dat er iets aan gedaan wordt. Wie weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...