Jump to content

Globalization and modernization


Dutchy3010

Recommended Posts

izO9S4y.png

Het zal wennen zijn, de straten van Lifestyle schoonhouden zonder mijn mentor Guardian aan mijn zijde. Hij heeft me geleerd het tuig te controleren, sleuteltjes van gesloten topics efficiënt te bewaren en natuurlijk waar de beste donuts zijn te scoren. :engel:

Toch zie ik in Venzio wel een waardige opvolger. 8)

~ Dus boeven pas maar op, wij komen eraan(, yo)

en wij, dat zijn Bassie SpacyColours en Adriaan Venzio

waar jullie je verstoppen heus we vinden je wel

en stoppen jullie vlug weer in de cel! ~

Al die promoties zijn leuk, maar in ruil voor Jesper, Jacky en Hannes wordt het toch een flink prijskaartje. Besef jullie alledrie maar eens hoeveel jullie hebben betekend voor deze community - ik vind het heel wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes, Jacky en Jesper: (nogmaals) bedankt voor jullie inzet en bijdragen als crewlid! Het is altijd jammer om zeer gewaardeerde crewleden te zien vertrekken. Hopelijk zien we jullie desondanks nog regelmatig over het forum huppelen. _O_

Venzio en Crypteq: succes met jullie nieuwe taken! :)

Big Boss, Guardian en Silverbyte: heel veel plezier met jullie nieuwe, welverdiende functie! Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie het goed gaan doen in jullie nieuwe rol. :tu:

Een hele boterham om te verwerken allemaal.

Voor ons was het ook vele keren controleren om zeker te weten dat we alles juist aan het verwerken waren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wennen zijn, de straten van Lifestyle schoonhouden zonder mijn mentor Guardian aan mijn zijde. Hij heeft me geleerd het tuig te controleren, sleuteltjes van gesloten topics efficiënt te bewaren en natuurlijk waar de beste donuts zijn te scoren. :engel:

Graag gedaan!

@ de heren die een stapje terug doen: Enorm bedankt voor jullie inzet, word geen vreemde en kom nog eens langs.

@ de moderators die een uitgebreider takenpakket krijgen: Succes met de extra werkzaamheden, jullie kunnen het aan.

@ de gepromoveerden exclusief mijzelf: Heel veel succes, jullie lijken me de juiste mensen voor de functie.

@ mijzelf: Ga eens als de sodemieter naar bed, je moet er straks vroeg uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat zijn 3 kleppers die in een hap verdwijnen. Jammer, maar het is niet anders. Jacky, jou ken ik vooral van mijn periode bij DI en vanaf het eerste moment wist ik al dat je een enorme baas was. Zelfde geldt voor Hannes en Jesper, ook al had ik met jullie zowat geen contact buiten het forum. Achja, hopelijk blijven jullie wel een beetje rondzwerven. Bedankt iig. _O_

Aan de gepromoveerden (of mods met een nieuw takenpakket): veel succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...