Jump to content

Believe


RMJ

Recommended Posts

Zoals de heren boven mij al aangeven ben je in de Showroom vrij om al je grafische werken te showen. Nu bountyskull_10 hier ook op geattendeerd is, gaan we gewoon verder met het raten van RMJ's werk. :)

Ik vind het weer een verbluffend werkje. De grote baardenhype is een beetje op zijn einde, maar ze zijn imo nooit 'uit' en prima geschikt voor een signature als deze. De lichtbalans in deze sig is on point, de blending is keurig en het stuk tekst met 'Believe' is echt heel goed gedaan. De enige kanttekeningen die ik kan maken, zijn het feit dat het niet 'doubs' maar 'doubts' hoort te zijn, en je initialen die iets teveel opgeplakt lijken. Verder een heel tof design. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vette signature! Het font doet wat denken aan een western-creatie maar past zo ook goed.

Wellicht had je ook nog iets kunnen doen met de rechterkant, al was het alleen maar het achtergrondpattroon door zetten. Nu ziet het er wat leeg uit.

Ben het verder eens met Silverbyte over de initialen.

Well done en ga zo door! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vette signature! Het font doet wat denken aan een western-creatie maar past zo ook goed.

Wellicht had je ook nog iets kunnen doen met de rechterkant, al was het alleen maar het achtergrondpattroon door zetten. Nu ziet het er wat leeg uit.

Ben het verder eens met Silverbyte over de initialen.

Well done en ga zo door! :tu:

Thx allemaal!

@Ruben - Haha ik vond dit font er wel bij passen, beetje rauw en alto. en rechts inderdaad nu je het zegt! thx voor je reactie

@Votair - Haha dat is mijn gewone signature denk ik die je bedoeld ?

@Silver - Initialen horen er eigenlijk ook niet bij, maar gebruik ik vaak voor het net. En inderdaad een nogal domme fout haha! thx voor je opbouwende kritiek:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...