.PhoeniX. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Deze is echt logisch Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 (bewerkt) En natuurlijk voor de zwarte pietjes onder ons : Bewerkt: 20 oktober 2014 door JustDoIt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 You'll find that it's actually "Repossessing." Reageren
Delvarik Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Van eentje heb ik geen foto. Maar was eventjes terug een pompstation in GTA V aan het overvallen. In mijn geniale poging om de politie af te schudden besloot ik om in mijn auto te stappen en aan de overkant op een half afgeschermde parkeerplaats te parkeren en mijn lichten uit te doen. Meerdere politievoertuigen reden goed in het zicht langs en een paar stape uit hun voertuig om rond te kijken. Maar niemand was zo slim om de overduidelijke man in babyblauw met een worstelaarsmasker op als de overvaller van de pompstation aan de overkant te zien. hier nog een paar van mijn favorieten Dankje voor die GIF Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Leuk filmpje over GTA IV: So true Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Vond deze net op internet: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Deze kan toch niet kloppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.