Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 *Uit de reactie af te leiden zelfgemaakt prentje* Leuk geprobeerd, maar het is CJ die nog nooit in San Fierro is geweest. Er wordt nergens gezegd dat The Truth nog nooit in San Fierro is geweest. En aangezien hij een hippie is, acht ik het weinig waarschijnlijk dat hij er nog nooit geweest zou zijn. Lol wut, eerste foto toch te vroeg genomen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Deze herken ik wel erg goed, en ze noemen het niets voor niets "corrupte politie" .... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 atlijd Cluckin' Bell Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Zo'n leuk topic mag toch niet onder een dikke laag stof verdwijnen Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 http://i.imgur.com/DiUgsGO.webm Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Volgens mij waren die bovengenoemde(n) al eens gepost.. Correct me if I'm wrong. Nu hier ik toch in post ben ik genoodzaakt om zo'n 'logic' neer te zetten; Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 Volgens mij waren die bovengenoemde(n) al eens gepost.. Correct me if I'm wrong. Ja dat zou best kunnen daar heb ik eerlijk gezegt niet naar gekeken maar dan nog Ze zijn best wel grappig om ze vaker dan 1 keer tezien hoor Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ik kon deze klassieker niet in het topic vinden, dus hierbij alsnog voor de verzameling. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Ik kon hier stiekem toch wel om lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.