Nyltje Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online. Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto. Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden. Plaats een reactie als je er ook zin in hebt! Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden. Nyltje! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week). Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Ja tuurlijk wil ik erbij zijn! Als pc-gamer zit ik al een jaar lang schuimbekkend te wachten wanneer GTA V uitkomt en MTA speel ik bijna niet meer. Voor de mensen die de vorige mta meetings kunnen herinneren. Een nummertje van mijn favoriete map Bewerkt: 16 oktober 2014 door NicolaB Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 (bewerkt) Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week). Ik hoop dat iemand een server kan regelen. (ik hoef geen admin te zijn, als er maar een server is waar iedereen gewoon stemt waar we zin in hebben)En morgenmiddag begint mijn vakantie ook. Bewerkt: 16 oktober 2014 door Nyltje Reageren
Together Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik zou wel mee willen doen. Maar ik had deze week al vakantie.. Of het moet in het weekend vallen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Als het in het weekend is kunnen er meer mensen mee doen. Mensen die werken hebben waarschijnlijk geen vakantie. Maar we moeten eerst een server zien te regelen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Helaas heb ik die server binnen enkele dagen niet meer. Ik kan wel helpen zoeken naar een gepaste oplossing. Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Bedankt MegaDreams! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. MTA kun je gratis downloaden. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. MTA kun je gratis downloaden. Bedankt, maar ik heb alleen een Macbook, en daar kan geen MTA op. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Hier staat een complete tutorial hoe je op een mac MTA kunt doen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Bedankt, ERRWINS! Ik zal kijken dat het lukt. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik wil wel mee doen Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Fantastisch dat er wat mensen zijn die mee willen doen! Ik hoop echt dat er iemand met een server kan komen! (misschien de server die altijd werd gebruikt bij vorige meetings) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.