Nyltje Posted October 16, 2014 Report Posted October 16, 2014 Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online. Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto. Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden. Plaats een reactie als je er ook zin in hebt! Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden. Nyltje! Quote
ERRWINS Posted October 16, 2014 Report Posted October 16, 2014 Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week). Quote
NicolaB Posted October 16, 2014 Report Posted October 16, 2014 (edited) Ja tuurlijk wil ik erbij zijn! Als pc-gamer zit ik al een jaar lang schuimbekkend te wachten wanneer GTA V uitkomt en MTA speel ik bijna niet meer. Voor de mensen die de vorige mta meetings kunnen herinneren. Een nummertje van mijn favoriete map Edited October 16, 2014 by NicolaB Quote
Nyltje Posted October 16, 2014 Author Report Posted October 16, 2014 (edited) Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week). Ik hoop dat iemand een server kan regelen. (ik hoef geen admin te zijn, als er maar een server is waar iedereen gewoon stemt waar we zin in hebben)En morgenmiddag begint mijn vakantie ook. Edited October 16, 2014 by Nyltje Quote
Together Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 Ik zou wel mee willen doen. Maar ik had deze week al vakantie.. Of het moet in het weekend vallen? Quote
Nyltje Posted October 17, 2014 Author Report Posted October 17, 2014 Als het in het weekend is kunnen er meer mensen mee doen. Mensen die werken hebben waarschijnlijk geen vakantie. Maar we moeten eerst een server zien te regelen. Quote
Megadreams Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'. Helaas heb ik die server binnen enkele dagen niet meer. Ik kan wel helpen zoeken naar een gepaste oplossing. Quote
.PhoeniX. Posted October 19, 2014 Report Posted October 19, 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. Quote
ERRWINS Posted October 19, 2014 Report Posted October 19, 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. MTA kun je gratis downloaden. Quote
.PhoeniX. Posted October 19, 2014 Report Posted October 19, 2014 Ik wens jullie veel succes!! Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto. MTA kun je gratis downloaden. Bedankt, maar ik heb alleen een Macbook, en daar kan geen MTA op. Quote
ERRWINS Posted October 19, 2014 Report Posted October 19, 2014 Hier staat een complete tutorial hoe je op een mac MTA kunt doen Quote
.PhoeniX. Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 Bedankt, ERRWINS! Ik zal kijken dat het lukt. Quote
Nyltje Posted October 20, 2014 Author Report Posted October 20, 2014 Fantastisch dat er wat mensen zijn die mee willen doen! Ik hoop echt dat er iemand met een server kan komen! (misschien de server die altijd werd gebruikt bij vorige meetings) Quote
Recommended Posts