Jump to content

[MTA] Meeting aanvraag

Recommended Posts

Posted

Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online.

Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto. :puh:

Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden.

Plaats een reactie als je er ook zin in hebt!

Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden.

Nyltje! :D

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nyltje

9

• ERRWINS

5

• .PhoeniX.

4

• NicolaB

3

Posted

Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'.

Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week).

Posted (edited)

Ja tuurlijk wil ik erbij zijn! Als pc-gamer zit ik al een jaar lang schuimbekkend te wachten wanneer GTA V uitkomt en MTA speel ik bijna niet meer.

Voor de mensen die de vorige mta meetings kunnen herinneren. Een nummertje van mijn favoriete map :D

Edited by NicolaB
Posted (edited)

Als je MegaDreams even lief aankijkt, dan is hij vast wel bereid om zijn server 'uit te lenen'.

Mocht dit van de grond komen, dan ben ik erbij! (Al heb ik deze week vakantie in plaats van volgende week).

Ik hoop dat iemand een server kan regelen. (ik hoef geen admin te zijn, als er maar een server is waar iedereen gewoon stemt waar we zin in hebben)

En morgenmiddag begint mijn vakantie ook. :puh:

Edited by Nyltje
Posted

Ik zou wel mee willen doen. Maar ik had deze week al vakantie.. Of het moet in het weekend vallen?

Posted

Als het in het weekend is kunnen er meer mensen mee doen. Mensen die werken hebben waarschijnlijk geen vakantie. Maar we moeten eerst een server zien te regelen. :puh:

Posted

Helaas heb ik die server binnen enkele dagen niet meer. Ik kan wel helpen zoeken naar een gepaste oplossing.

Posted

Ik wens jullie veel succes!!

Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto.

Posted

Ik wens jullie veel succes!!

Ik had ook liever meegedaan, maar ik het geen Multi Theft Auto.

MTA kun je gratis downloaden.

Bedankt, maar ik heb alleen een Macbook, en daar kan geen MTA op.

Posted

Fantastisch dat er wat mensen zijn die mee willen doen! Ik hoop echt dat er iemand met een server kan komen! :D (misschien de server die altijd werd gebruikt bij vorige meetings)