.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Mochten jullie geen server vinden kunnen jullie Party and Co als last resort gebruiken. Het enige nadeel is Race/DM/DD gamemode en geen afgesloten server. Maar again, als last resort! Reageren
mekane Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 lijkt me wel gaaf hoop idd dat iemand een server kan regelen Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Hebben we wel al een datum? Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 We hebben eerst een server nodig. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Kun je geen local host gebruiken? Bij SA-MP kun je het zelf hosten op je eigen IP, als ik me niet vergis. Geen idee of dit ook werkt bij MTA. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 MTA voor de Macbook werkt niet, ik heb het geprobeerd maar het lukt niet. Veel te lastig, maar bedankt voor de tip. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Kun je geen local host gebruiken? Bij SA-MP kun je het zelf hosten op je eigen IP, als ik me niet vergis. Geen idee of dit ook werkt bij MTA. Dan moeten we natuurlijk iemand hebben met een degelijk netwerk. Ik kijk nog naar een goede oplossing. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Kun je geen local host gebruiken? Bij SA-MP kun je het zelf hosten op je eigen IP, als ik me niet vergis. Geen idee of dit ook werkt bij MTA. Dan moeten we natuurlijk iemand hebben met een degelijk netwerk. Ik kijk nog naar een goede oplossing. Echt super MD Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Goed nieuws! Ik heb met de leider van een clan waar ik bevriend mee ben en wie eerder ook in mijn vroegere clan zat gepraat. Ik mag wanneer dan ook hun vps gebruiken om een MTA server op te hosten voor een GTAForum meeting. We hebben dus een server! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Lijkt me leuk, als die er komt ben ik er bij. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Een opgavenlijst kan worden aangemaakt Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2014 Goed nieuws! Ik heb met de leider van een clan waar ik bevriend mee ben en wie eerder ook in mijn vroegere clan zat gepraat. Ik mag wanneer dan ook hun vps gebruiken om een MTA server op te hosten voor een GTAForum meeting. We hebben dus een server! Fantastisch!Volgende week zaterdag v.a. 14:00 dan? Reageren
NicolaB Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Top MD! Mij lijkt het een goede datum & tijd Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Dan kan ik een deel niet meedoen vanwege een voetbalwedstrijd ben bezig tot 14:15 denk ik. ik weet alleen niet hoelang die meeting duurt. weet iemand anders dat? Bewerkt: 24 oktober 2014 door Matthias1999 Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Dan kan ik een deel niet meedoen vanwege een voetbalwedstrijd ben bezig tot 14:15 denk ik. ik weet alleen niet hoelang die meeting duurt. weet iemand anders dat? Meestal gaat iedereen weg rond 19:00 en zijn er nog een paar leden om 20:00. De groepsfoto wordt meestal gemaakt om 15:00. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.