cyrus_beukbaard Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Die sneeuw was zooo vet. Jammer dat ze dat maar twee dagen hadden en niet de hele kerstvakantie... Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ook ik heb die sneeuw niet meegekregen, maar het heeft me altijd al leuk geleken om GTA eens in de sneeuw te spelen. Gewoon dat alles wit is. En daarnaast lijkt me een grote kerstboom midden in de stad ook wel leuk! Het is gewoon een fantastisch sfeertje met kerst. Ik hoop daarnaast op een wapen dat sneeuwbalen schiet, maar dat is denk ik een beetje veel fantasie. Reageren
coolguynl Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 ik hoop dat ik niet weer op vakantie ben met kerst aangezien ik dan geen internet heb kan ik niks zien wat ze met kerst doen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Halloween is niet echt een feest dat overal wordt gevierd, ik verwacht niet dat daar een update voor komt. Een DLC voor GTA V komt eigenlijk alleen als er een feest is wat in Amerika ook wordt gevierd. Zo was er wel een DLC voor die Amerikaanse dag, maar was er niet een DLC voor bijvoorbeeld het Chinese nieuwe jaar. Reageren
coolguynl Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 halloween komt oorspronkelijk uit amerika dus Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) ik gok current gen = plat sneeuw next gen = dikke sneeuw Ook ik heb die sneeuw niet meegekregen, maar het heeft me altijd al leuk geleken om GTA eens in de sneeuw te spelen. Gewoon dat alles wit is. En daarnaast lijkt me een grote kerstboom midden in de stad ook wel leuk! Het is gewoon een fantastisch sfeertje met kerst. Ik hoop daarnaast op een wapen dat sneeuwbalen schiet, maar dat is denk ik een beetje veel fantasie. Bewerkt: 21 oktober 2014 door tjarda1999 Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 als je ziet dat de div app games zoals family guy of simpsons tapped out volop met halloween bezig zijn verwacht ik wel dat gta er ook iets mee gaat doen hopelijk laten ze met de kerst de sneeuw een paar dagen liggen ipv 24 uur... Reageren
Together Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik hoop op 'echt' sneeuw. Geen textures. En ook dat je vast kan zitten. Dat lijkt mij echt geweldig en dat je sneeuwbanden nodig hebt. Ik hoop ook dat ze North Yankton open maken. Rockstar moet is naar de gamers luisteren . Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 als je ziet dat de div app games zoals family guy of simpsons tapped out volop met halloween bezig zijn verwacht ik wel dat gta er ook iets mee gaat doen hopelijk laten ze met de kerst de sneeuw een paar dagen liggen ipv 24 uur... Idd, was veel te kort afgelopen jaar! Reageren
maartenvdz Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 zou lijp zijn als je een sneeuwschuifer auto zou kunnen kopen of op een suv zetten Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ja, maar rockstar zal waarschijnlijk geen ruk doen op de ps3 en xbox "omdat de current gen" veel beter is en meer textures kan verwerken voor bijv. Sneeuw Reageren
Together Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ja, maar rockstar zal waarschijnlijk geen ruk doen op de ps3 en xbox "omdat de current gen" veel beter is en meer textures kan verwerken voor bijv. Sneeuw Dat zal me niks verbazen. Zo hopen ze mensen naar de current gen te trekken. Ze gaan waarschijnlijk niks meer doen aan de old gen doen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 En sinterklaas dan? in amerika kennen ze geen sinterklaas....duh Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 En sinterklaas dan? in amerika kennen ze geen sinterklaas....duh Ik zie al heel vaak (toen ik ps3 speelde) sinterklaas in de map lopen net als zwarte pieten (sarcastme) Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Met Halloween verwacht ik niet dat ze iets zullen uitbrengen, het is ook niet bepaald een belangrijke feestdag. Met Kerstmis mag er idd wel sneeuw, een kerstman, kerstboom en een wapen dat sneeuwballen schiet mag ook wel. Het is ook wel haalbaar, een grenade launcher of RPG dat sneeuwballen schiet, net zoals we met de Independence Day Special die RPG hebben gehad voor vuurwerk te schieten . Ja, maar rockstar zal waarschijnlijk geen ruk doen op de ps3 en xbox "omdat de current gen" veel beter is en meer textures kan verwerken voor bijv. SneeuwDat ze na x aantal tijd niks meer zullen uitbrengen op de previous gen lijkt me niet meer dan logisch maar de eerste tijd zullen de updates nog wel uitkomen voor alle platformen. Tuurlijk denken ze aan hoeveel ze kunnen verdienen maar ook Rockstar weet wel dat niet iedereen zich direct een next gen kan veroorloven . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.