JustDoIt. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Geweldig ding! Ik heb er goeie tijden mee gehad met die mountainbike als ik dan een wheelie trok 7/10 Hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Tja, niet mijn favoriet, hij trekt te langzaam op, en het vliegt gewoon te traag. 6,5/10 Buffalo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 7, een lekkere auto om in te rijden. Caddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Rijd wel prima, maar toch laat ik 'm vaak staan. Veeelste langzaam De Turismo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Lekker snel, rijdt fijn en ziet er mooi uit 8/10. Next: Shamal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Hij vliegt wel goed, en best wel snel. Alleen hij trekt iets te traag op. 7/10 Hustler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 De Hustler vind ik een hele fijne auto; klein, snel en een heerlijk brommend geluid dat je graag wilt blijven horen. Dit was de auto die ik 2 jaar als huisauto heb gehad toen ik nog SA-MP speelde. 9/10 FBI Rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 26 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Rijd wel fijn, jammer dat ie niet kogelvrij is maar wel leuk dat ie van de FBI is 6/10. Jetmax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Mooi bootje lekker wendbaar ook, 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Geniaal, maar ik rijd er bijna nooit in. Het is wel een geniaal ding om mee te trollen. 7.5/10 Faggio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik zie 'm bijna niet, anders pak ik hem meestal wel. Beetje traag maar wel lekker wendbaar 6,5/10 De Merit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Hmm, heb ik altijd wel een leuk -half mysterieus- voertuig gevonden. Uiteindelijk verder een van de zovele anonieme sedans uit SA. Een 7/10! [Kart] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Leuk dat ze 'm er in hebben gestopt, maar als voertuig zijnde heb je er niet heel veel aan. Het kan leuk zijn om eens een race mee te organiseren in SA-MP of MTA en het geeft Cut Throat Business een interessante wending (hoewel zeer random). Ik geef 'm een zesje. De Slamvan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik vind het wel een mooie klassieke auto, en hij heeft veel tunings options. 8/10 Picador Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 De Picador is niet mijn favoriete auto aangezien het beste belabberd rijdt. Toch is het een leuke auto wanneer je even lekker wilt driften in Flint County. Ik geef het op basis van de looks, handling en de zitplaatsen een 6/10 Buffalo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.