Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Aaah, prachtige lowrider, eentje met veel charisma. Ben blij dat hij in V zijn terugkeer maakte, hoewel ik de Peyote daar toch wel interessanter vind. Alleszins, zeer interessant voertuig binnen SA, wat zeldzamer naar het einde toe (of niet, hangt van je speelstijl af), dus een 8/10! [sunrise] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2014 Persoonlijk vind ik het een lekkere auto om in te rijden. 8.5/10 Infernus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Een Infernus, lekker snel, rijdt lekker en ziet er ook vet uit. 9.5/10 Next: Baggage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Aangezien deze dingen alleen bij het vliegveld rijden, vind ik ze te traag rijden, en ze zijn gevoelig voor explosies. 5/10 BF Injection Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Altijd wel leuk om te vinden (en hij is alom aanwezig) en voor alles te gebruiken. Hij krijgt van mij een 8/10! [buccaneer] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2014 Lekkere auto om in te rijden, ziet er wel leuk uit. 7/10 Majestic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Aah, best interessant autootje (en zeker voor in East LS) Vind zijn IV-tegenhanger wel leuker, maar voor de rest niets mis mee. Een vrij solide 7/10! [Manana] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 (bewerkt) Leuke auto, redelijk zeldzaam en zit er ook wel leuk uit. 7/10 Wat vinden jullie van de Camper? Bewerkt: 1 november 2014 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2014 Leuke toevoeging in het kader van de wat speciale voertuigen, maar ik maak er wegens de beperkte maximumsnelheid nauwelijks gebruik van. Een auto kiezen voor de looks kan leuk zijn, maar niet wanneer je daarvoor zoveel moet inleveren op snelheid. Een 7 lijkt me op z'n plaats. Een favorietje van mij, de Club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Zeker niet een van m'n favorieten, ik laat hem liever voorbij gaan. Alleen als er echt niet anders rijdt, neem ik de Club... 3/10 De Bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 De Bus presteert het altijd om mij aan te rijden Mede daarom geef ik het een 6/10 aangezien het stiekem ook nog wel lekker rijdt. Stafford Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Ik vind de Stafford wel best een aangenaam autootje om in rond te rijden, lekker stijlvol, maar met een zeldzame spawn en relatief traag. Een 7/10. [intruder] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Interessante wagen. Ziet er netjes uit. 7/10 Rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Aangezien deze wagen veel in de country-gebieden rond rijdt, vind ik hem niks speciaal hebben, en heeft niet zoveel tuning's options. 6/10 Mule Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 De Mule, hmm... heb er eigenlijk weinig positiefs over te zeggen. Uiteraard dat dit voertuig in het spel zit, maar ik vind hem buiten het compleet maken van het totaalplaatje niet echt spannend. Weinig snelheid, kan maar twee personen vervoeren en stuurt als ik het me goed herinner ook helemaal niet goed. Een 4/10, maar dan omdat het er in moet zitten. [ZR-350] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.