Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Aaah, prachtige lowrider, eentje met veel charisma. Ben blij dat hij in V zijn terugkeer maakte, hoewel ik de Peyote daar toch wel interessanter vind.

Alleszins, zeer interessant voertuig binnen SA, wat zeldzamer naar het einde toe (of niet, hangt van je speelstijl af), dus een 8/10!

640px-Sunrise-GTASA-front.jpg

[sunrise]

• Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .PhoeniX.

26

• Phoenyxar

21

• Matthias1999

21

• RUBENN

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een Infernus, lekker snel, rijdt lekker en ziet er ook vet uit. 9.5/10

Next: Baggage

baggage%202%2030.JPG

Geplaatst:

Aangezien deze dingen alleen bij het vliegveld rijden, vind ik ze te traag rijden, en ze zijn gevoelig voor explosies. 5/10

800px-BF_Injection.jpg

BF Injection

Geplaatst:

Altijd wel leuk om te vinden (en hij is alom aanwezig) en voor alles te gebruiken. Hij krijgt van mij een 8/10!

Buccaneer-GTASA-front.jpg

[buccaneer]

Geplaatst:

Aah, best interessant autootje (en zeker voor in East LS) Vind zijn IV-tegenhanger wel leuker, maar voor de rest niets mis mee. Een vrij solide 7/10!

Manana-GTASA-front.jpg

[Manana]

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke auto, redelijk zeldzaam en zit er ook wel leuk uit. 7/10

Wat vinden jullie van de Camper?

camper.jpg

Bewerkt: door Matthias1999
Geplaatst:

Leuke toevoeging in het kader van de wat speciale voertuigen, maar ik maak er wegens de beperkte maximumsnelheid nauwelijks gebruik van. Een auto kiezen voor de looks kan leuk zijn, maar niet wanneer je daarvoor zoveel moet inleveren op snelheid. :puh: Een 7 lijkt me op z'n plaats.

800px-Club.jpg

Een favorietje van mij, de Club.

Geplaatst:

Zeker niet een van m'n favorieten, ik laat hem liever voorbij gaan. Alleen als er echt niet anders rijdt, neem ik de Club... 3/10

De Bus

Bus-GTASA-front.jpg

Geplaatst:

Ik vind de Stafford wel best een aangenaam autootje om in rond te rijden, lekker stijlvol, maar met een zeldzame spawn en relatief traag. Een 7/10.

Intruder-GTASA-front.jpg

[intruder]

Geplaatst:

Aangezien deze wagen veel in de country-gebieden rond rijdt, vind ik hem niks speciaal hebben, en heeft niet zoveel tuning's options. 6/10

800px-Mule.jpg

Mule

Geplaatst:

De Mule, hmm... heb er eigenlijk weinig positiefs over te zeggen. Uiteraard dat dit voertuig in het spel zit, maar ik vind hem buiten het compleet maken van het totaalplaatje niet echt spannend. Weinig snelheid, kan maar twee personen vervoeren en stuurt als ik het me goed herinner ook helemaal niet goed. Een 4/10, maar dan omdat het er in moet zitten.

640px-ZR350-GTASA-front.jpg

[ZR-350]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...