Votair Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Fijne wagen om in te rijden, 2 persoonsvoertuig. 7.5/10 Hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Lekker snel, vliegtuigen vind ook altijd wel leuk en natuurlijk stunten Jester Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Volgens mij zijn deze auto's redelijk zeldzaam, ze rijden best wel snel, en slippen niet al te veel. 8/10 Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Altijd leuk om te pakken, best vermakelijk om alles en iedereen dood en kapot te rijden :$ Driften gaat ook lekker. 7,5/10 De Elegy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2014 Ik vind de Elegy altijd wel leuk om eventjes mee rijden, maar ik vind zijn drift-gerichte aard soms wat irritant, hij verliest er erg veel tijd mee dus verkies ik meestal zijn tegenstanders (Sultan, Flash...) Maar snel is hij best wel en zijn tune-opties zijn uitgebreid. Een 7/10! [Flash] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Niet mijn favoriet, maar het is wel een lichte auto, die best wel snel rijd. 7/10 Burrito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Ik rijd er bijna nooit in, maar ik vind busjes ook niet zo interessant. 5./10 Firetruck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Ach ja, leuk dat je er mensen mee omver kan spuiten maar daar blijft het ook wel bij. 6/10 Hotring Racer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 (bewerkt) Rijdt heerlijk ziet er erg vet uit en snel natuurlijk Dodo Bewerkt: 10 november 2014 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Raar ding en ik vlieg er ook niet echt graag mee, veel te gevoelig en wat sloom... 6/10 Police LVPD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Als mijn auto gesloopt is en ik heb wanted sterren, steel ik altijd deze auto. 6/10 Coach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 De Coach is voornamelijk geschikt voor een beetje roleplayen, want op de prestaties en looks alleen zal het niet hoog scoren, hoewel de capaciteit lekker hoog ligt (en dus handig om mensen te vervoeren). Toch een voertuig dat niet kan ontbreken in een GTA. Een 6,5/10! [bandito] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Fijne auto en goed offroad, ziet er leuk uit, beetje jammer dat de radio het niet doet 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Mwah, wel leuk op zich, kan je wel redelijk mee rond toeren maar doe mij maar de hyrda 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Fijne lowrider met lekker 'over de top' looks, rijd fijn en is zeer uitgebreid aan te passen, houd ik wel van! een acht van mij. Sentinel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.