Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2014 Wel, de SA-Sentinel is wellicht mijn minst favoriete van ze allemaal. Hij is ook minder aanwezig dan dat zijn gekende naam zou suggereren, vergeet vaak dat hij in de game zit en uiteindelijk ook niet de meest interessante. Niet te snel in acceleratie... eigenlijk zeer generiek. Een 6,5/10. [Rumpo] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2014 Niet zo heel vaak in gereden, maar het lijkt me een traag busje. 5/10 Blade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Ik vind het een mooie Lowrider, en het voertuig rijd best wel snel, en je kan hem mooi tunen bij Loco Low Co. 7,5/10 Clover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 De Clover, in mijn veronderstelling een tegen hanger van de Sabre. De auto rijdt op zich fijn maar heeft een geluid waar je niet bepaald vrolijk van wordt. Ook heeft de auto twee kleuren, wat alleen verholpen kan worden door het over te gaan spuiten. Mijn uiteindelijke cijfer zal een 6.5 zijn. Ranger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Heel speciaal is-ie niet, maar het kan best vermakelijk zijn om 'm af te pikken van de sheriffs en er wat mee om te prutsen in de woestijn of in de bossen. Maar goed, dat kan met zoveel auto's, daar draagt z'n politiejasje niet heel veel aan bij. Een 7. Sandking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2014 De Sandking is een veelzijdig voertuig en ik gebruik hem dan ook graag zo, dus als alternatief voor bijvoorbeeld de Bandito. Best snel, maar hij heeft wat last van oversteer en tuimelt nogal snel om. Acceleratie is degelijk, maar niet perfect. Een 7,5/10! [sultan] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Een mooie sportieve auto, en deze voertuig trekt wel snel op, waardoor het hele hoge topsnelheden kan halen. En de Sultan is ook een vrij zeldzame auto, waardoor het een vrij unieke voertuig is. 7,5/10! Feltzer Bewerkt: 19 november 2014 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2014 De wagen met een duitse achternaam. Fijne wagen om in te rijden en ziet er ook wel goed uit. Vooral met het open dak. 8/10 Flash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Dit vind ik echt stom ding, sloom en ook niet echt mooi, Je kan hem alleen wel leuk tunen bij ''Wheel Arch Angeles'' 5/10 Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 De Vortex is een speciaal voertuig in GTA San Andreas, maar het heeft een dramatische besturing, en kan rare zwiepers maken. 6/10 Yosemite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Leuk om te tunen en rijd wel lekker. Jammer, dat je niet achterin kan zitten. 7.5/10 Stallion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 @hierboven: de Yosemite is niet te tunen/modden De Stallion vind ik op zich wel een leuke auto, al vind ik 'm mooier in Vice City. In SA rijdt 'ie toch wat te 'braaf'. 6/10 Premier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Vierdeurs personenwagens zijn over het algemeen mijn favoriete voertuigen in GTA. Niet te overdreven, niet te opvallend, maar wel prima voertuigen om je van A naar B te brengen. De Premier is daar één van; als ik op zoek ben naar een voertuig, laat ik deze niet snel passeren. Een 8. Admiral Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2014 Hmm, een vrij uniek voertuig in GTA San Andreas, maar helaas is ie vrij zeldzaam, waardoor ik hem bijna nooit vind. 7/10 FCR-900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2014 De FCR is altijd mijn favoriete normale motor in SA geweest, er is iets aan zijn motorgeluid en aan de manier waarop hij rijdt dat ik hem verkies boven de rest. Lekker snel (snelste van de drie normale neem ik aan?) en op zich ook best stoer. Een 8,5/10! [bF Injection] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.