Votair Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Grappige wagen, leuk om in te rijden. Ziet er leuk uit. 8.5/10 RC Baron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Ik heb echt nachtmerries overgehouden van Supply Lines. Wat een verschrikking; ik had dat ding nooit goed onder controle. Nou bestuurde ik het met een toetsenbord, misschien dat het beter gaat met een Xbox 360-controller 4/10 Wayfarer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Wayfarer, een heerlijke motor om door de country-side van San Andreas te rijden. Ook lekker snel op de snelweg trouwens. Ik geef het een 8/10 Stratum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Ik vind het een heerlijke auto om in te rijden, en het voertuig rijdt best wel snel. Maar het heeft niet zoveel tunings-options. 7/10 Virgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Leuke klassieke auto, en bij de Transfender ook nog eens aardig om te bouwen tot foute bak 8/10 De Tahoma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Ik heb in de Tahoma vroeger altijd veel potentie gezien als interessant voertuig maar het is er nooit uitgekomen. Een beetje een combinatie van gangwagen van de Ballas plus slechte algemene prestaties zal daar wel aan de basis liggen. Sowieso niet het interessantste voertuig. Een 6/10 krijgt hij! [sabre] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Ik vind de Sabre wel een leuke auto, lekker slippen 7,5 Stretch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 De Limousine is een chique auto, maar het voertuig slipt nog wel eens, en daarom niet mijn favoriet. Een 6,5 zou wel gepast zijn. En wat vinden jullie van de Linerunner? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Leuk voertuig! Altijd wel chill om, met trailer uiteraard, met K-Rose op door Red/Flint Country te rijden En roekeloos rijden in de stad en alles en iedereen weg duwen is soms ook wel vermakelijk :') Het verveeld op een gegeven moment ook wel en pak ik liever een sneller voertuig, toch een zeven. Hunter Bewerkt: 24 november 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Leuke helikopter om lekker mee te kloten, jammer dat je niet kan lokken met de raketten toch een 9/10. Hydra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 We hebben hiermee natuurlijk wel de extreme kant van het spectrum bereikt. De Hydra is een zeer dynamisch te gebruiken vliegtuig en wellicht de voornaamste manier van vervoer voor menig GTA-speler. Niet zonder zijn zwakke puntjes natuurlijk, het is soms onderhevig aan logge controls, maar kom. Een 9,5/10! [buffalo] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Ahh de Buffalo.. Lekker snel en raar genoeg werkt hij heel goed off road Telkens weer als ik in de bergen bij het huisje van Catalina was pakte ik hem wel 8/10 Sanchez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 (bewerkt) Goed offroad, Snel en leuk om mee te rijden in de countrygebieden. 8/10 AT 400 Bewerkt: 26 november 2014 door Matthias1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2014 Vloog ik weleens in in een SA-MP server. Dit vliegtuig zal ik niet zo snel pakken voor missies, maar eerder voor roleplay of om te kloten. 6/10 Washington Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2014 Ah, een mooie auto, het voertuig is heel geschikt voor de steden. En de Washington rijdt best wel lekker. 7/10 Walton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.