Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2014 Een beetje de Cletus van de voertuigen in SA, het ruikt naar redneck en wordt gebruikt door... ja, rednecks. Vind het wel een leuk voertuig aangezien het bijdraagt aan de sfeer en omgeving van de badlands, maar verder niet echt mijn keuze. Sloom, stuurt slecht en ziet er niet uit. Een 3,5/10. [Emperor] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2014 Van de voorkant is het een erg mooie auto vind ik, maar de achterkant is erg gestroomlijnd wat ik niet zo mooi vind passen bij de auto. Verder is het natuurlijk een auto die gewoon lekker rijdt. 8/10 Banshee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2014 (bewerkt) Een van mijn favoriete auto's in GTA San Andreas, de Banshee is wel een snelle auto, en het heeft een goede handling 8/10 Bewerkt: 8 december 2014 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 (bewerkt) Verschrikkelijke auto voor missies, want hij slipt enorm Voor de rest wel vermakelijk, mede door het slippen Daarnaast ziet 'ie er ook leuk uit! 7,5/10 De Towtruck. Bewerkt: 13 december 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Als ik meestal GTA San Andreas speel, gebruik ik meestal de Towtruck. Het voertuig past erg bij de omgeving van de Country's, en het is een Off-Road voertuig en het slipt niet gauw uit de bochten. En je kan auto's wegslepen met de haak, en dat is wel leuk. 7,8/10 Landstalker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Tja...het is een handige SUV, maar bijzonder is ie niet. Hij is best snel maar ook lelijk. Ik zou hem een 6 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Best wel een grappig vliegtuigje en de rook is ook best grappig. 7/10 Tornado Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Lijkt op de Voodoo en rijdt goed genoeg. 6/10 Euros. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 Das een makkelijker manier van raten. De Euros: lijky op de ZR-350, rijdt minder goed, heeft geen spoiler en heeft geen onverwoestbare bumper zoals voorgaande. @Onder me: We zullen het een 7 geven en ja, hij is best zeldzaam, maar binnen San Fierro spawnt hij nog best vaak. [bF Injection] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Das een makkelijker manier van raten. De Euros: lijky op de ZR-350, rijdt minder goed, heeft geen spoiler en heeft geen onverwoestbare bumper zoals voorgaande. [bF Injection] Ik weet dat de regel 1 post per dag is maar ik heb een vraag, welk cijfer geef je het? En je weet toch dat de Euros alleen vetkrijgbaar is bij Import of Vigilante? Het is net zo zeldzaam als een Phoenix Bewerkt: 30 december 2014 door herobriner007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 *Blaast stof weg* De BF-Injection is zeker een handige auto en ook erg behendig. De wagen kan immers ook tegen een stootje. Het is vooral leuk om met de BF-Injection over het strand te crossen, het is tevens ook een recreatievoertuig. 7,9/10 De Pizzaboy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Pizzaboy. 6/10. Ziet er grappig uit, en ik vondt em cool in Vice City omdat je met die side missie 150 HP krijgen kan. Bovendien is er een Pizzaboy met een speciale kleur in Ice Cold Killa. Bewerkt: 7 februari 2015 door herobriner007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Jammer dat de Andromada niet via de 'normale' manier te verkrijgen is, heb er zelf ook nog nooit mee gevlogen (iPad-versie ) Groot is soms wel vermakelijk dus een 6/10. Volgende: Benson Bewerkt: 7 februari 2015 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2015 (bewerkt) De "busjes" categorie vind ik algemeen minder dan de andere categorieën. Maar 't kan wel handig zijn voor bepaalde transporten van goederen. En soms kan het uitermate handig zijn voor bepaalde Side Missions. Helaas is de Benson aan de slome kant, en dat is bepaald minder. Een 6,1 is wel een juiste en een bewust gekozen cijfer voor de Benson. Regina. Bewerkt: 9 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 (bewerkt) *Tijd om dit topic wat nieuw leven in te blazen* Regina: Vrij langzaam, maar dat past natuurlijk wel bij z'n klassieke uitstraling. Ik pak 'm soms wel, maar meestal ruil ik 'm in voor wat snellers 6,5/10 NRG-500 Bewerkt: 19 april 2015 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.