Matthias1999 Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Ik vind motoren altijd wel leuk en de nrg-500 is ook de snelste dus ik vind hem wel leuk. 8,5/10 Banshee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Enigszins een sportieve auto! De Banshee heeft absoluut geen verkeerde besturing en valt ook mooi te Tunen. Dit voertuig krijgt een 8. Regina. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Gewoon een normale stationcar, geen auto waar ik graag mee rij. 6,5/10 ZR-350 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Eigenlijk heb ik nooit iets met dit voertuig gehad. Hoewel het een prima auto is om in te rijden, vind ik dat hij er oprecht lelijk uitziet. Ik laat hem eigenlijk altijd voorbij rijden en wacht liever op een (soms zelfs langzamer) alternatief vervoersmiddel. Ik geef 'm een 6/10. De Hustler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Gezien ik nooit de moeite neem de kar van Denise te unlocken kan ik er alleen mee rijden in Las Venturas, en daar zijn veel betere wagens te krijgen. Geen bak die ik koester. 4. De Euros. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 De Euros. Prima autootje met een lekker geluid. Mag wel iets sneller als je het mij vraagt. Handling is imo prima voor destruction derby op MTA! Next up: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2015 (bewerkt) Best leuke rally-bak, jammer dat hij zo enorm veel veert bij bochten en remmen etc. Anders had ik waarschijnlijk wel wat meer mee gereden. Maar doordat hij maar op één plek te vinden maakt 'm ook wel speciaal. 7/10 Bewerkt: 19 augustus 2015 door RUBENN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Als ik zoiets tegenkom, laat ik 'm gewoon staan. Het is totaal niet m'n favoriete type-auto, omdat het te sloom en niet zo geavanceerd is als een normale Glendale. Anderzijds is het wel een 'rare-vehicle' en dat maakt 'm een stuk fenomenaler. Conclusie: 7.2. Next: Flash. Bewerkt: 31 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.