.PhoeniX. Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Dit zijn echt hele mooie foto's, ook hele mooie landschappen. Ga zo door Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Zeer indrukwekkende foto's, Levi. Welk materiaal gebruik je? Ik vermoed een Canon of Nikon, maar kan ook iets anders zijn. En welke lens/lenzen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Bedankt voor de reacties iedereen! Heel leuk om te lezen. Zeer indrukwekkende foto's, Levi. Welk materiaal gebruik je? Ik vermoed een Canon of Nikon, maar kan ook iets anders zijn. En welke lens/lenzen? Alle foto's die ik tot nu toe heb laten zien zijn gemaakt met een mobiele telefoon. De foto's in Monaco en Oost-Frankrijk met de Iphone 5C, de foto's in West-Frankrijk toentertijd nog met de Samsung Galaxy SII. Zo vaak heb ik mijn DSLR camera dus niet bij me. Ik heb de Sony A33 met een 18-55 en 55-200 kit. Ik gebruik deze voornamelijk als ik van plan ben de foto's op hoge resolutie te gebruiken. Hieronder een serie foto's die een aantal jaar geleden wel met de DSLR zijn geschoten. De achtertuin Als kleine jongen kon ik me in de zomer wel de hele dag vermaken in de achtertuin. Spinnenwebben bekijken en ze foppen door een blaadje in hun web te gooien. Mieren bestuderen in hoe zij als team te werk gaan, maar ook hoe ze het voor elkaar krijgen om als individu wel 50 keer hun eigen gewicht weten op te tillen. Bijzonder interessant en dan heb je ook nog de vlinders die altijd net op het nippertje aan een spinnenweb weten te ontsnappen. Arme spin.. Vliegjes niet te vergeten. Zo snel dat ze zijn, dat ze bij iedere beweging zo weer weg zijn gevlogen. Wespen daarentegen lijken gewoon te komen om te plagen en ik heb het al niet zo op wespen. Toch heb ik deze twee laatste vliegende beestjes op camera weten vast te leggen, hoe gevaarlijk de situatie ook was. Ik had ieder moment neergestoken kunnen worden. De foto’s zijn genomen met een Sony 55mm lens. Ik zat er dus letterlijk met mijn neus bovenop. De vliegensvlugge vlieg De eenzame wesp De wesp zonder bloemen De ijdele wesp De wesp met smetvrees Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Geplaatst: 6 november 2014 Prachtig! Van zo dichtbij, maar zo HD! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Nice foto's, Levi! Maar ik mis de rijen Ferrari's, Lambo's enzovoorts. Dat samen met de fantastische jachten vond ik het indrukwekkendst van Monaco. En natuurlijk de vereisten voor het wonen aldaar. En die foto's van de natuur zijn echt heel tof. Krijg bij het lezen van jouw naam ook altijd associaties met de natuur (zee, bos, enz), dus past precies in het plaatje. Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Bedankt voor jullie reactie. Nice foto's, Levi! Maar ik mis de rijen Ferrari's, Lambo's enzovoorts. Dat samen met de fantastische jachten vond ik het indrukwekkendst van Monaco. En natuurlijk de vereisten voor het wonen aldaar. En die foto's van de natuur zijn echt heel tof. Krijg bij het lezen van jouw naam ook altijd associaties met de natuur (zee, bos, enz), dus past precies in het plaatje. Ik heb er genoeg gezien en een aantal gefotografeerd. Wat een bakbeesten... Om de serie over Monaco compleet te maken zou je kunnen zeggen dat er auto's in hadden moeten staan. Ik heb niet heel veel met auto's en geparkeerde vind ik meestal niet zo interessant. Behalve dat het wel heel gaaf is om continu door al die mooie auto's omgeven te zijn. Zoiets zie je niet dagelijks, tenzij je in Monaco woont natuurlijk. Grappig dat je door het zien van mijn naam dat soort associaties krijgt. Het ligt me ook wel, dus het klopt wel ergens. Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Alweer een tijdje terug dat ik hier wat foto's heb geplaatst. Deze keer een serie uit Duitsland, Berlijn. Enjoy! Berlijn 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Reageren
RUBENN Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Echt mooie foto's! Ik blijf Berlijn een erg mooie en, door de vele monumenten, een indrukwekkende stad vinden! Reageren
Michael Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Heel erg mooi Levi! Berlijn is echt een van mijn favoriete steden. Fantastische foto's! Reageren
aron24 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Wat een afschuwelijke foto's Nee, het zijn hele mooi foto's Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Indrukwekkend. Ik zelf ben nog nooit naar Berlijn geweest, alhoewel het een hele mooie stad moet zijn. Voor sommige foto's kan je best een Hele mooie Wallpaper van maken of Artworks. Maar als nog zijn het hele gave foto's Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Afgelopen zomer ben ik voor een aantal weken naar Bali geweest, een prachtig en veelzijdig land dat met zijn natuurrijke omgeving, culturen, tradities en bevolking een enorme veelzijdigheid te bieden heeft. Een ultieme kans om mooie momenten vast te leggen in een voor mij nieuwe omgeving. Om meer van Bali te kunnen zien heb ik een aantal stops gemaakt op verschillende plekken rondom het eiland. Van de duizend+ foto's ben ik een selectie gaan maken zodat het voor een ander nog enigszins behapbaar is om mijn fotoreeks te bekijken. Ik heb 45 foto's die ik graag met jullie wil delen, maar om niet direct overspoelt te raken post ik iedere keer een kleine reeks. Bali 7/45 foto's Tanah Lot Temple. Helemaal in het uiterste zuiden van het eiland vind je de prachtige Pura Luhur Uluwatu tempel, gelegen op een 75 meter hoge klif. Uluwatu. De klif zijde met een schitterend uitzicht op de Indiaanse Oceaan. Met de voeten in het zand en vers gevangen vis op het bord, genieten van een adembenemende zonsondergang. De schitterende tuin in het Agung Raka Hotel in Ubud. Na een lange taxirit, relaxen bij het zwembad. Een silhouet van palmbomen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Heel mooie foto's, ik ben benieuwd naar de rest! Zelf zou ik een aantal jaar geleden misschien naar Bali gaan om (onder andere) te surfen, maar dat is toen uiteindelijk Fuerteventura geworden. Met deze foto's als argument moet ik de iets verdere trip ergens in de toekomst misschien toch ook maar eens maken. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Het zijn stuk voor stuk wonderschone kiekjes. Trouwens, ik zou eigenlijk ook wel 'n keer daar naartoe willen. Wat een prachtomgeving! Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Bedankt voor de reactie, guys. Ik raad het jullie zeker aan. Zoals beloofd zou ik iedere keer een nieuwe reeks foto's met jullie delen. De volgende foto's zijn geschoten in het apenbos (Monkey Forest) in Ubud. Leuk om door heen te wandelen en al die apen los in het wild bezig te zien. Gelukkig worden de apen goed gevoed. Dan is de kans ook kleiner dat ze agressief of hebberig gedrag vertonen. 17/45 foto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.