Jump to content

Ho(s)tel in Utrecht gezocht!


Dotz

Recommended Posts

Bij deze wil ik jullie vragen naar een goed, maar vooral goedkoop, hotel of hostel in Utrecht! Mijn vrienden en ik zijn regelmatig in Amsterdam blijven slapen voor nog geen tientje per persoon per nacht. Is iemand bekend met een ho(s)tel waar je ook in Utrecht voor dergelijke prijzen kan blijven slapen?

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik even dit topic kapen. :*D Dotz, waar kan je in Amsterdam voor nog geen tientje per persoon slapen? Ik heb namelijk ook plannen voor een citytripje met m'n vrienden en toen ik eens snel voor goedkope hostels zocht was ik teleurgesteld over de prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik woon zelf in Utrecht, een slaapplaats (voor mijzelf!) heb ik altijd wel. Verder heb ik geen ervaring mbt goedkope slaapplaatsen in de stad, maar misschien kom je hier verder mee. Stayokay ligt, zoals TheDutchWesley al zei, buiten de stad, maar de andere drie liggen (vrijwel) in het centrum. En als je vanuit de kroeg of whatever niet te ver wil reizen, is dat ideaal.

Link to comment
Delen op andere websites

voor onder de €18 ga je het wel redden p.p.p.n. bij stayokay in Bunnik, weet niet of je ook echt ín Utrecht wilt of de provincie.

Utrecht City was wel de bedoeling, ja :puh: .. Ik was niet echt duidelijk, mijn excuses.

Laat ik even dit topic kapen. :*D Dotz, waar kan je in Amsterdam voor nog geen tientje per persoon slapen? Ik heb namelijk ook plannen voor een citytripje met m'n vrienden en toen ik eens snel voor goedkope hostels zocht was ik teleurgesteld over de prijs.

Ik heb goede ervaringen met Amigo Hostel, alleen vermoed ik dat er iets mis is met de website aangezien ze €300,- per nacht vragen :7. Je kan natuurlijk altijd even contact opnemen, in mijn ervaring zijn het hele vriendelijke mensen.

Deze website vind ik normaal erg handig om goedkope slaapplaatsen te vinden, voor Utrecht bood hij helaas geen uitkomst :( .

Ik woon zelf in Utrecht, een slaapplaats (voor mijzelf!) heb ik altijd wel. Verder heb ik geen ervaring mbt goedkope slaapplaatsen in de stad, maar misschien kom je hier verder mee. Stayokay ligt, zoals TheDutchWesley al zei, buiten de stad, maar de andere drie liggen (vrijwel) in het centrum. En als je vanuit de kroeg of whatever niet te ver wil reizen, is dat ideaal.

Hmm, dit is allemaal al duurder dan het optreden waar we eigenlijk heen willen.. Ik ben verbaasd dat Utrecht zoveel duurder is dan A'dam.

Suggesties zijn overigens nog steeds welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen bij het leger des heils slaap je voor minder dan 10 euro per nacht. Maar ik betwijfel of je daar als 'normaal' persoon welkom bent. Wel vaak in Utrecht geweest maar gelukkig geen ervaring met hotels daar.

Mijn ervaring met hotels is dat je toch al snel 35 euro per nacht kwijt bent en als je een beetje goed hotel wilt hebben al snel het dubbele betaald per persoon.

Zo te lezen is je enige eis een bed? Of is dat ook niet nodig? Heb wel een keer op Utrecht Centraal gewoon op een bankje gezeten tot de eerste bus weer reed. Dat kan natuurlijk ook gewoon als je geen geld uit wilt geven aan een overnachting.

De NS heeft trouwens tegenwoordig ook nachttreinen in bijna alle richtingen. Daar gelden ook gewone treinkaartjes. Als je dus een goedkope dagkaart hebt mag je van 4 uur 's nachts tot 4 uur 's nachts volgende dag in de trein zitten. Kan je dus gewoon een paar rondjes pitten en dan een aansluiting naar huis nemen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je aan een bepaalde datum vast zit, of dat je eerst een slaapplek wilt regelen. Want je kan ook eens kijken op sites als Hotelspecials of Hotelaanbiedingen. Als je daar een beetje goed zoekt kan je hele leuke aanbiedingen vinden. Misschien wel iets boven je budget, maar vaak prima hotels, met ontbijt inbegrepen.

Hmm, dit is allemaal al duurder dan het optreden waar we eigenlijk heen willen.. Ik ben verbaasd dat Utrecht zoveel duurder is dan A'dam.

Ik op zich niet. Aangezien het aanbod in Utrecht veel minder is, liggen de prijzen hoger, want de vraag is er wel.

Heb wel een keer op Utrecht Centraal gewoon op een bankje gezeten tot de eerste bus weer reed.

Ik heb daar wel eens zwervers weggestuurd...

Je bent pas de derde die over dat hostel begint :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...