Jump to content

The Crew


Froodooo

Recommended Posts

Ik heb van het weekend de beta op de Xbox One gespeeld.

Het is best wel een leuk spel. Een mooie grote open world.

Het is niet een grafisch hoogstandje als Forza Horizen 2, maar aangezien je door heel de VS kan toeren vind ik dat nog niet zo erg.

Je kan je wagen tunen, en met verschillende stickers/decals, spoilers, etc je wagen visueel best wel mooi maken.

Vooral die stickers/decals zouden ze voor mij ook wel in Gta V mogen doen voor alle wagens.

Misschien dat ik het spel nog wel een keer ga kopen in de toekomst, maar voorlopig nog niet.

Hier een paar clips die ik met de Xbox One heb gemaakt.

Het zijn geen perfecte clips, maar ik maak dan ook niet zo vaak clips in het algemeen.

Mijn aller eerste clip van de Xbox One.

https://www.youtube.com/watch?v=-zyfEiztpdg&list=PLjojRdE_RZC0ql0PH-NcortbhdfNx9NaS&index=4

Mijn nieuwe wagen waar ik de beta mee gespeeld heb.

Crash time.

Gta City

https://www.youtube.com/watch?v=RqMb-smO2Rk&list=PLjojRdE_RZC0ql0PH-NcortbhdfNx9NaS&index=1

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke video's.

Maar ik ben ook niet van plan om deze game te kopen, omdat Ubisoft geen PS3 versie wil maken.

En volgens hun is dat te "moeilijk", maar daar geloof ik helemaal niks van, en Ubisoft is gewoon te lui.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel nog heel erg over deze game. Ik denk dat als de game 40 euro kost dat je je er best mee kan vermaken, maar denk dat het best snel gaat vervelen als je niet met een eigen groepje online bent. Alhoewel de grootte van de wereld best indrukwekkend is laat ik the crew zeker nog wel een paar maandjes links leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...