Jump to content

GTA V van PS3 naar PS4


Votair

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring mee?

Omdat ik op zowel de PS3 als de PS4 nog zal spelen, wil ik een sharkcard kopen van 500k, zodat ik op beide 500k heb.

Iemand dit geprobeerd?

Koop gewoon geen cards. Je bent die 5 ton zo weer kwijt. Van die 15 euro kan je genoeg leuke spellen kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom het mij niet lukt om mijn oude character van de Ps3 naar de ps4 te halen? Als ik op swap character druk krijg ik een verhaal van: you are signed in to Rockstar games social club account .... Dat is een oud account op mijn Ps3. Heb een nieuwe gemaakt op de ps4.

No previous gta online data is associated with your social club account. If you played gta online previously and believe this is an error, please visit Rockstar.com

Alles zit tegen en hoop echt dat ik mijn oude account terug kan krijgen.anders ben ik alles kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom het mij niet lukt om mijn oude character van de Ps3 naar de ps4 te halen? Als ik op swap character druk krijg ik een verhaal van: you are signed in to Rockstar games social club account .... Dat is een oud account op mijn Ps3. Heb een nieuwe gemaakt op de ps4.

No previous gta online data is associated with your social club account. If you played gta online previously and believe this is an error, please visit Rockstar.com

Alles zit tegen en hoop echt dat ik mijn oude account terug kan krijgen.anders ben ik alles kwijt.

Ik heb hier zo inderdaad ook last van terwijl op mijn Social Club account gelinkt staat en ik zowel me oude online progress kan bekijken en me nieuwe.

Edit: Na het typen van dit bericht nog een keer geprobeerd en het is nu gelukt. Misschien een beetje druk op de Rockstar servers?

Weet iemand waarom het mij niet lukt om mijn oude character van de Ps3 naar de ps4 te halen? Als ik op swap character druk krijg ik een verhaal van: you are signed in to Rockstar games social club account .... Dat is een oud account op mijn Ps3. Heb een nieuwe gemaakt op de ps4.

No previous gta online data is associated with your social club account. If you played gta online previously and believe this is an error, please visit Rockstar.com

Alles zit tegen en hoop echt dat ik mijn oude account terug kan krijgen.anders ben ik alles kwijt.

Ik heb hier zo inderdaad ook last van terwijl op mijn Social Club account gelinkt staat en ik zowel me oude online progress kan bekijken en me nieuwe.

Edit: Na het typen van dit bericht nog een keer geprobeerd en het is nu gelukt. Misschien een beetje druk op de Rockstar servers?

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

@ Mazzeltje:

Je kunt alleen je account dat je op de PS3 had (en gekoppeld is aan je Social Club account) inladen op je PS4. Je kunt dan als het ware verder spelen waar je was gebleven. Je zult de versie voor de PS4 wel opnieuw moeten kopen, inruilen kan niet.

Je moet op je PS4 inloggen met het account dat je had op je PS3. Die gegevens neemt hij dan over. Je moet dus geen nieuw account aanmaken op je PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik snap het niet helemaal, je wil het spel van de PS3 upgraden zodat het speelbaar is op de PS4? :?

Ja, en dat kan. ;)

maar je hebt de ps4 versie wel gekocht?

Nee, nog niet. Maar als je het kan upgraden, waarom zou ik de PS4 versie dan kopen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om op de PS4 te spelen moet je het PS4 spel kopen.

Met de PS4 kun je dan vervolgens het online gedeelte daar naar toe laten kopiëren. Het SP gedeelte zul je opnieuw moeten spelen (als je dat wilt) het kan niet van de PS3 gehaald worden. Als terugkerende gebruiker krijg je wat extra's.

Link to comment
Delen op andere websites

Om op de PS4 te spelen moet je het PS4 spel kopen.

Met de PS4 kun je dan vervolgens het online gedeelte daar naar toe laten kopiëren. Het SP gedeelte zul je opnieuw moeten spelen (als je dat wilt) het kan niet van de PS3 gehaald worden. Als terugkerende gebruiker krijg je wat extra's.

Ik lees toch wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh raar, ik had toch iets anders gelezen. :?

Je kan je online progress eenmalig over kopieëren naar PS4/XBO/PC.

Meer ook niet.

Heeft iemand ervaring mee?

Omdat ik op zowel de PS3 als de PS4 nog zal spelen, wil ik een sharkcard kopen van 500k, zodat ik op beide 500k heb.

Iemand dit geprobeerd?

Om op mijzelf te reageren, net geprobeerd met 200k en het werkte.

Dus mensen die op een oude en nieuwe console of pc gaan spelen, raad ik aan om van te voren even een sharkcard te kopen voor transfering.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...