Dexist Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Belangrijke update: Er zitten geen geliefdes in dit potje! Vreemd. Stelletje lijkt dus uit elkaar midden in het potje. Want als die er wel in zaten(het koppeltje), kan het dan zo zijn dat een van de twee een een zombie is geworden ? En daarmee de liefde is verbroken? Eventueel een tip voor mijn medeburgers, voor wanneer ik er niet meer ben: ik was geliefde met ERRWINS. Hopelijk hebben jullie er straks wat aan. Hij zegt dat hij een stel was met ERRWINS. Maar het stel is er niet meer.Zou het kunnen zijn dat dus ERRWINS of Tekaloca een zombie is geworden? We zullen het wel zien vanavond, al betwijfel ik dat teka een zombie is. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik het loodje leg in de nacht.Ik zat dus fout, geen idee dan waarom het stelletje is gaan scheiden(en ik wist niet dat dat kon, sorry) Bewerkt: 23 november 2014 door Dexist Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) De liefde verbreekt niet als een van de twee een zombie wordt. Deze relatie is verbroken in het belang van het spel. Dit zegt dus helemaal niks over iemands rol. Ik zal aan het eind uitleggen waarom de geliefden noodgedwongen uit elkaar moesten. Bewerkt: 23 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Dexist Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Okay, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat kon. Nou ja negeer dan maar wat ik zei. Edit: noodgedwongen :O is goed, ben benieuwd dan naar de uitleg aan het eind Bewerkt: 23 november 2014 door Dexist Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Dag 4 en pas één dode wolf. Dat besef begon ook bij de meeste spelers te dagen. Als er vannacht weer twee goede zullen sterven zullen er van de tien rollen nog maar vijf goed zijn. Veel overtuigende theorieën voor de lynch waren er niet. TekaLoca werd gelynched aangezien hij die dag ervoor tweede keus was. Er waren ook nog wel wat stemmen op AXIO en ook Dexist kreeg een stem maar verder kwam het niet. TekaLoca werd gelynched en was een burger . Na een nacht niet geluncht te hebben waren de wolven nog hongeriger dan anders. De infectie van gister gaf de wolven mooi wat extra tijd om over hun lunch na te denken. Na flink wat discussie tussen de verschillende wolven besloten ze om Dexist te lunchen. Hij was immers een van de actiefste van alle wolven. Toen ze bij Dexist huis aankwamen vonden ze een grote ketel met een groen spul erin. Ze gooide Dexist in de ketel en hij ging langzaam dood. Het was duidelijk. De heks was overleven.. Lynch: TekaLoca -> Burger Lunch: Dexist -> Heks Reageren
AXIO Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Shit, shit, shit.. Hebben we dan toch de foute keuze gemaakt met TekaLoca maar de keuze was gewoon moeilijk. Niemand die bij mij nou anders op kwam. Ik weet niet of de dood van Dexist nou zo erg is. Was hij nou een goede of een slechte? Reageren
Votair Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 De heks had toch 1 doodsdrankje en 1 levensdrankje? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Well that was a mistake.. We zijn nog met 9 deelnemers over waarvan 2 zombies, 1 wolf en 1 welp.. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Verdorie. Ik vind het wel opvallend dat iedereen al eens is voorgedragen voor een lynch (of toch bijna iedereen), behalve Froodooo. Zouden dit wolven zijn die hem willen beschermen? Want eerlijk, een groot deel van ons is nu wel een mogelijke wolf... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Iemand een idee? Ik snap hier weinig van. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 We moeten gewoon de wolven vinden, Bas. Een paar onder ons (misschien jij?) zijn wolf, en die moeten we doden. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Dit is een fatale fout. Als het zo doorgaat ben ik bang dat de wolven aan het langste eind zullen trekken. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Dus de grote vraag is: hoe gaan we dit morgen voorkomen. Het is nog steeds lastig om de slechten aan te wijzen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Misschien is de persoon die de wolven het meest dood wil, wel een wolf. In dat geval heb ik al een verdachte. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Als mensen eens stoppen met vaag doen (ik bedoel 2 van de gehangenen gedroegen zich gewoon als mongolen), dan word het wat duidelijk. Waarom trollen als je een goedzak bent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.