Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Want als die er wel in zaten, kan het dan zo zijn dat een van de twee een een zombie is geworden ? En daarmee de liefde is verbroken?
Ik vermoed dat het stelletje is gescheiden :7
Betekent dit dat jij een zombie bent, ERRWINS?

Dit geheel, wel toevallig dat teka reageert met dat jij een zombie zou kunnen zijn, zouden jullie twee een stel geweest kunnen zijn? En nu een daar van een zombie geworden? Het zou zo maar kunnen.

Ook maak je nu snel iemand verdacht(AXIO op dit moment) en mij een paar pagina's terug(link leggen met plaatje ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Je quotes zeggen helemaal niets, mijn opmerking was puur als grap bedoelt. Dat TekaLoca ineens een opmerking maakt, zo uit het niets, zegt ook helemaal niets.

Wat jij nu doet, zijn aannames, en aannames laat ik liever achterwege. AXIO heeft zich duidelijk verdacht gemaakt door tweemaal hetzelfde te posten, namelijk de 'hamburger strategie'. Ik vind dit verdacht dus ik vermoed dat hij meer weet. Al beweer ik nog niets.

Daarnaast kan ik aantonen dat ik burger ben, alleen is dat tegen de regels. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt dat het aannames en vermoedens zijn maar wie weet kloppen ze straks toch dat :O

Op zich kan je natuurlijk aantonen dat je burger bent, ook al ben je zombie geworden staat dat nog steeds in je begin PB :)

Maar goed laten we ook maar wat meerdere mensen en hun mening afwachten

Link to comment
Delen op andere websites

Je quotes zeggen helemaal niets, mijn opmerking was puur als grap bedoelt. Dat TekaLoca ineens een opmerking maakt, zo uit het niets, zegt ook helemaal niets.

Wat jij nu doet, zijn aannames, en aannames laat ik liever achterwege.

Dus jij mag wel grappen maken en niet vergaat zijn en ik moet dan wel verdacht zijn? Ik neem aan dat niemand die hamburger reacties serieus neemt :7
Link to comment
Delen op andere websites

Je quotes zeggen helemaal niets, mijn opmerking was puur als grap bedoelt. Dat TekaLoca ineens een opmerking maakt, zo uit het niets, zegt ook helemaal niets.

Wat jij nu doet, zijn aannames, en aannames laat ik liever achterwege.

Dus jij mag wel grappen maken en niet vergaat zijn en ik moet dan wel verdacht zijn? Ik neem aan dat niemand die hamburger reacties serieus neemt :7

Dan ga ik er vanuit dan niemand TekaLoca serieus neemt met die Zombie opmerking. :7

Vandaar de :clown: -smiley, Erwin.

Klopt maar het werkt wel onbewust door op de andere bewoners ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...