Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor de stemming, ik heb het vandaag druk gehad met werk en andere dingen. Ik heb hier en daar wat gelezen maar nog lang niet alles doorgenomen daarom blijf ik bij mijn idee dat ik gisteravond had en daarmee lynch ik TekaLoca. Ik vind het te toevallig dat hij tweemaal hetzelfde stemde als de wolf alsof er een verband tussen hen zat.

Lynch: TekaLoca

Als ik nog een update mag plaatsen komt die ook wat later want ik moet zo weer weg. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

SmTKlRx.png

De derde dag zal niet een normale dag worden, er zal namelijk niet een onschuldige burger dood gaan door lunch, maar er zal iemand slecht worden. De zombie mag vandaag namelijk iemand infecteren. Ook zal de welp vandaag uitgroeien tot een volwassen wolf. Er moest dus snel wat gebeuren tegen de wolven en zombies want voor je het weet zijn ze al in de meerderheid. Dat begreep ook Bassieboy35. Hij besloot om zijn theorie zo snel mogelijk te plaatsen zodat ze snel konden overleggen. Zijn theorie was simpel en logisch: Night-Men was vermoord door de wolven .Night-Men vond AXIO verdacht dus dan zal AXIO vast de wolf zijn die heeft gezegd Night-Men te lunchen zo bedacht Bassieboy35. Maar hij was niet de enige met een theorie. Vele vonden TekaLoca ook een verdachte gozer. Aron24 had het namelijk vaak over hem en hij bleek een wolf te zijn. Dan zou TekaLoca toch ook wel een wolf zijn? Maar daar hield het nog niet op. Ook bountyskull werd als verdachte aangewezen. Waarom was hij vandaag zo rustig? Wou hij zo min mogelijk opvallen? De heks had weer een andere mening. Zonder verdere opheldering vermoorde ze namelijk skullz. Die een beschermengel bleek te zijn. De lynch zou vooral gaan om Bountyskull en TekaLoca. Zij gingen namelijk gelijk op qua stemmen voor de lynch. Uiteindelijk kreeg Bountyskull toch een stem meer op de lynch. Bountyskull werd dus gelynched. Hij was een burger.

Lynch:

Bountyskull -> Burger

Heksdrankje:

Skullz -> Beschermengel

Infectie:

Onbekend

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al mijn twijfels over Bounty. Daarom ook mijn stem op Bassie. Jongens het gaat steeds lastiger worden. Weer een burger minder en een wolf en een zombie erbij. Volg niet te snel de meningen van anderen en kijk goed voor jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...