Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Tekaloca denk ik. Als we op inactiviteit af gaan(bounty) dan kan het wel mis gaan, zoals bij Malinia.

Ik ga akkoord. Tekaloca heeft meer gedaan om zichzelf verdacht te maken dan dan Bounty, die eigenlijk niets gedaan heeft...

Dus daarbij lynch: TekaLoca.

Link to comment
Delen op andere websites

Er werd aan de deur geklopt bij het huisje van de heks. 'Knibbel, knabbel, knuisje.. Wie staat daar aan mijn huisje?' vroeg de heks. Het was skullz-000 die naar binnen stapte. 'Wat moet jij hier?!' schreeuwde de heks! 'Jij bent hier vast alleen gekomen om mij te vermoorden hè?!' schreeuwde ze tegen Skullz-000. De heks pakte een giftig brouwsel en gooide het over Skullz heen. Skullz viel gelijk dood door het zwaar giftige spul.

Skullz is vermoord door een drankje van de heks. Hij was de beschermengel.

Ik ben trouwens vanaf nu weg. De uitslag komt vanavond denk ik wat later. Ik ben namelijk uit eten.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, laten we ons niet blind staren op de domheid van TekaLoca. Ik zie geen reden om hem hierop te pakken. Eerder iemand die wel actief is maar niet reageert, daarbij zou het verstandig zijn om de stille genieter, bountyskull, te lynchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...