Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Waarom zoekt Aron alleen met Teka contact ? Nu het blijkt dat Aron een wolf was, maakt Teka nogal verdacht. Teka post ook weinig, ik denk dat ie 10 posts heeft gezet hier. Het weinig posten is waarschijnlijk een poging om onopgemerkt te blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Waarom zoekt Aron alleen met Teka contact ? Nu het blijkt dat Aron een wolf was, maakt Teka nogal verdacht. Teka post ook weinig, ik denk dat ie 10 posts heeft gezet hier. Het weinig posten is waarschijnlijk een poging om onopgemerkt te blijven.

Aron zocht met meerdere mensen contact, waaronder met mij. Dat is dus geen reden om Teka nu als verdachte te gaan zien. Maar goed, de veroorzaker is dood dus dat scheelt.

Goedemorgen wakkerdammer's :)

Teka in de pan :eten:

:O Waarom wil je dat zo graag :puh:

Het is 12:00. Mijn maag sterft :-(

Heb je zin in hersenen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zoekt Aron alleen met Teka contact ? Nu het blijkt dat Aron een wolf was, maakt Teka nogal verdacht. Teka post ook weinig, ik denk dat ie 10 posts heeft gezet hier. Het weinig posten is waarschijnlijk een poging om onopgemerkt te blijven.

Aron zocht met meerdere mensen contact, waaronder met mij. Dat is dus geen reden om Teka nu als verdachte te gaan zien. Maar goed, de veroorzaker is dood dus dat scheelt.

Goedemorgen wakkerdammer's :)

Teka in de pan :eten:

:O Waarom wil je dat zo graag :puh:

Het is 12:00. Mijn maag sterft :-(

Heb je zin in hersenen?

:7 neen, ik ben geen zombie, Als ik zombies zoek ga ik wel een seizoen The Walking Dead kijken. :puh:

Hoezo ben ik verdacht :?

Ik had gewoon niet zoveel tijd om te posten, want ik was weg.

Momenteel is iedereen verdacht. :puh:

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien waar, maar ik vond je reactie op Teka's dood nogal opmerkelijk.

Still livin' bro.

Waarom zoekt Aron alleen met Teka contact ? Nu het blijkt dat Aron een wolf was, maakt Teka nogal verdacht. Teka post ook weinig, ik denk dat ie 10 posts heeft gezet hier. Het weinig posten is waarschijnlijk een poging om onopgemerkt te blijven.

Met mij te lynchen komen jullie geen steek verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Inactiviteit is in mijn ogen geen reden om wolf te zijn. Dat sommigen inactief zijn betekent nog niets. Je moet juist een beetje puzzelen om een keuze te maken en niet los modder naar elkaar gooien.

Als je online bent maar niet reageert, ben je in mijn ogen niet inactief ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...