Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Je gedraagt je in mijn ogen gewoon verdacht. Bijvoorbeeld het vice-burgemeester idee. Waarom zou je zoiets willen? Omdat de burgemeester je niet bevalt? Bierbuikje die geen tijd heeft vind ik niet echt een sterke reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden mensen ook goede redenen kunnen geven? Prima dat je op mij stemt maar geef op z'n minst een GOEDE reden. Jij ook TekaLoca.

Hij vertoont bizar gedrag.

Heb je ook voorbeelden?

Dit is trouwens niet om Dexist te verdedigen. Ik irriteer me aan het feit dat er gestemd word zonder een goede reden.

Net zoals Kai hierboven weer doet.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Zouden mensen ook goede redenen kunnen geven? Prima dat je op mij stemt maar geef op z'n minst een GOEDE reden. Jij ook TekaLoca.

Hij vertoont bizar gedrag.

Heb je ook voorbeelden?

Dit is trouwens niet om Dexist te verdedigen. Ik irriteer me aan het feit dat er gestemd word zonder een goede reden.

Net zoals Kai hierboven weer doet.

Ik irriteer mij ook wel eens aan, maar dan hoef je hier niet als gek te gedragen. Ik vermoed dat je de zombie bent, met nadruk op vermoed, ik beschuldig je NIET.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf op Bierbuikje gestemd? Bierbuikje verdenkt mij ook niet dus waarom zou hij mij niet bevallen? En nogmaals: het was een suggestie. Verdacht gedragen oke, jouw mening maar voor de rest zijn je redenen dikke poep.

Ga mijn redenen eerst maar eens van tafel schuiven voordat je het poep noemt :7

Als het je uitkomt, ben je er als de kippen bij. Je probeert Aron verdachter te maken (zie hierboven), en dat maakt jou gewoon verdacht bij mij.

Over het burgemeester stemmen had je niet heel veel inspraak, er waren al drie stemmen voor Bierbuikje en hij zou het toch worden.

En je moet mijn lynch niet al te zwaar opvatten, ik wil alleen een beetje een evenwicht in de stemmen houden maar toch serieus stemmen. En dan is de keuze tussen Aron en u, en sinds Aron vooroploopt in stemmen, gaat mijn lynch naar jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg nu alvast, ik ben er pas vanavond weer. Voor het kippen erbij heb ik ook gewoon een goede reden en dat is omdat ik nu gewoon wat tijd heb.

@Aron Het slaat ook nergens op?

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...