Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Misschien is het wel even handiger als Aron eerst even gaat uitleggen waarom hij Teka er zo graag bij wil betrekken, het komt anders erg verdacht en vreemd over zo...

Dus niet zeggen, " Ja teka heeft het bewijs " o.i.d. Maar zeg eerst maar eens waarom je weet dat Teka bewijst zou hebben.:)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Dit is nu het domste wat je kunt doen, de enige die iemand durft te beschuldigen, knikker je eruit, weet wel dat die gene die jullie nu gaan lynchen, dus een gewone burger is. Ik heb PM-contact met Eliott, aangezien ik hem verdacht vond spelen en toen stuurde hij: 'Teka weet wat over mij.' Dus toen dacht: Ja, nou info is info en aangezien ik Eliott dus verdacht, dacht ik ook echt dat Teka info had, niet dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Aron, we begrijpen dat je niet dood wil, maar als er één iets is waar ik niet tegen kan is het dat je dingen uit een context trekt. Het is niet omdat Teka iets over mij weet dat ik een wolf ben. Ik geef toe dat ik geen gewone burger ben - nu hebben de wolv het door, thanks - maar waarom de hell concludeer je daaruit dat ik een wolf ben?

Hop gewoon op, Aron. Game over.

Daarbij concludeer ik aan je schrijfwijze dat een héél groot deel van de berichten op de klaagmuur van jou waren, en dat ze niet eens echt waren.

Ik vind het spijtig dat ik zo'n lang bericht moet schrijven, maar je dwingt me ertoe met je bullshit.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Aron, we begrijpen dat je niet dood wil, maar als er één iets is waar ik niet tegen kan is het dat je dingen uit een context trekt. Het is niet omdat Teka iets over mij weet dat ik een wolf ben. Ik geef toe dat ik geen gewone burger ben - nu hebben de wolv het door, thanks - maar waarom de hell concludeer je daaruit dat ik een wolf ben?

Hop gewoon op, Aron. Game over.

Ik vermoedde het en jij wist dat ik jou verdacht vond. Jij wil gewoon een onschuldige burger lynchen door mij verdorie er bij te naaien. Als je het zo gaat spelen, dan is het idd game over. Ohja en hoe wil je bevestigen dat jij een andere rol hebt, dat kan ook een zombie wezen. Ja, die zijn er ook nog. Dus tja, Lynch mij maar. Maar ik zou goed blijken en dan weet je hoe laat is....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...