Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Spreek je vermoedens uit, ipv geheimzinnig te blijven doen :) Misschien helpt het ook anderen!

Dat heb ik als enige gedaan. Voor de rest niemand en dan zou je jij de gene die wat probeert iets in gang te zetten te lynchen. Hier gaan mensen van profiteren, als je goeden blijft lynchen. My bad, want dan ben ik toch al gelyncht door jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel het ook niet persoonlijk op Aron hoor, anders had ik hem - zoals jullie misschien weten - niet aangenomen bij OWN, deze week. ;)

Dit inderdaad een rollenspel, maar ik herhaal het nog een laatste keer: ik stoor me aan onterechte beschuldigingen, van eender wie ook.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel het ook niet persoonlijk op Aron hoor, anders had ik hem - zoals jullie misschien weten - niet aangenomen bij OWN, deze week. ;)

Dit inderdaad een rollenspel, maar ik herhaal het nog een laatste keer: ik stoor me aan onterechte beschuldigingen, van eender wie ook.

Het is wat je onterecht vind........

Link to comment
Delen op andere websites

Klaagmuur:

"No Offense, maar beide zijn ze géén wolf. Zij zijn beide goed in mijn ogen. Dus laat ze gaan en Lynch Together ofzo, hij heeft niks gepost. Misschien is hij wel zombie, welp of wolf. Maar deze twee heren zijn goed."

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zullen we vanavond wel zien dan..? Het misschien een risicovolle actie, maar anderen bleken mijn mening ook al te volgen, dus ik heb een vermoeden dat we vanavond aron's rol weten. Want het is uiteraard nog maar een vermoeden, en ik heb inderdaad weinig om me op te baseren. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan die persoon het zo zeker weten dat "beide heren" geen wolf zijn? De ziener is er al uit!

En klopt de kans is groot dat we de verkeerde te pakken hebben, maar hoe verdachter je je zelf opstelt hoe sneller je wordt gepakt(ook al blijk je dan onschuldig)

En ook uit het niets wordt together er bij gepakt ? Vreemd.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Of er moet naast het spel onderling contact erover zijn. Dan verdien je het wat mij betreft ook er uit geknikkerd te worden.

En kijk eens naar het vorige spel en neem dat als voorbeeld.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan die persoon het zo zeker weten dat "beide heren" geen wolf zijn? De ziener is er al uit!

En klopt de kans is groot dat we de verkeerde te pakken hebben, maar hoe verdachter je je zelf opstelt hoe sneller je wordt gepakt(ook al blijk je dan onschuldig)

En ook uit het niets wordt together er bij gepakt ? Vreemd.

Zou het aron zijn die in heg geheim de aandacht van zich af wil trekken? Want inderdaad, niemand kan dat echt zeker weten..?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan die persoon het zo zeker weten dat "beide heren" geen wolf zijn? De ziener is er al uit!

En klopt de kans is groot dat we de verkeerde te pakken hebben, maar hoe verdachter je je zelf opstelt hoe sneller je wordt gepakt(ook al blijk je dan onschuldig)

Twee zieners?

Maar tja, als ik niemand mag beschuldigen, weet je genoeg.

@AXIO en dan nog iets. Mocht ik wolf zijn, zou ik mijzelf toch nooit zo fel in de spotlight zetten, zou ik toch terugverkopen worden door mijn medewolven of niet? Ik kan niks bewijzen, maar je zult mij om mijn woord moeten geloven en de gene die dit om de klaagmuur heeft gezegd, zou dat wel met een reden hebben gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...