Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Goedemorgen Wakkerdam. Tijd voor een dagje GTA 5! Eens zien hoe de wolven er daar bij lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Ik wil een balletje opgooien. We zijn de aanknopingspunten met de 2e wolf een beetje kwijtgeraakt en onze enige houvast is nog dag 2 denk ik. Als we er van uit gaan dat de ene wolf niet op de andere wolf zou stemmen voor de lynch denk ik dat we die kunnen vinden in de overige personen. Dat zijn _Night-Men_, aron24, bountyskull_10, TekaLoca en Froodooo. De eerste vier hebben het loodje al gelegd waarvan dus 1 de wolf aron24. De laatste is nog springlevend. Nu kan het zijn dat Froodooo gewoon burger is, maar waarom zou de ene wolf dan op de andere wolf hebben gestemd op dag 2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 ... maar waarom zou de ene wolf dan op de andere wolf hebben gestemd op dag 2? Interessante theorie, alleen dit laatste stukje snap ik niet helemaal. Van Aron24 weten we met zekerheid dat hij een wolf was, aangezien hij het loodje heeft gelegd en zijn rol vervolgens bekend is gemaakt. Naast Aron24 weten we echter geen andere deelnemer die wolf is. Hoe kun je dan zeggen dat de ene wolf op de andere heeft gestemd, terwijl er maar één wolf bekend is. Of doe je hier aannames dat een bepaald persoon ook wolf is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 ... maar waarom zou de ene wolf dan op de andere wolf hebben gestemd op dag 2? Interessante theorie, alleen dit laatste stukje snap ik niet helemaal. Van Aron24 weten we met zekerheid dat hij een wolf was, aangezien hij het loodje heeft gelegd en zijn rol vervolgens bekend is gemaakt. Naast Aron24 weten we echter geen andere deelnemer die wolf is. Hoe kun je dan zeggen dat de ene wolf op de andere heeft gestemd, terwijl er maar één wolf bekend is. Of doe je hier aannames dat een bepaald persoon ook wolf is? Als jij de wolf niet bent zou het betekenen dat wolf 2 op aron heeft gestemd voor de lynch. Een ongebruikelijke tactiek lijkt mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Ah oké, nu zie ik wat je bedoelt. Een ongebruikelijke tactiek is dat zeker, maar zijn het niet de meest ongebruikelijke tactieken die uiteindelijk voor succes zorgen. Juist de onvoorspelbaarheid van dat soort tactieken zorgt soms voor positieve resultaten. Wat dat betreft breng je me op een idee voor potentiële wolven, maar dat zijn er in dat geval nog best veel natuurlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat het op deze manier lijkt alsof ik mezelf aan het verdedigen ben, daar ben ik me van bewust, maar een andere manier om m'n mening en gedachten aan de rest te laten weten is er niet. Ja, via de klaagmuur, maar dan is het weer niet duidelijk dat het mijn ideeën zijn. Dus ja, dan maar gewoon zo. Edit: andere theorie, mensen die lekker meeliften op degene die toch al gelyncht gaat worden (wellicht op één stem na, in sommige gevallen): 3LL1077 AXIO KaiSkillzz Dat hoeft uiteraard ook niets te betekenen, maar makkelijk om op zulke personen te stemmen is het wel. Bewerkt: 24 november 2014 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Ik denk dat je mij al uit dat lijstje kan schrappen met de post die ik bovenaan deze pagina heb gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Fair enough, daar ben ik het mee eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Als er maar twee wolven waren, zit er toch geen logica in dat een andere wolf op Aron stemt? Ik denk dat je dat hele lijstje nou wel kan schrappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Wel, simpeler dan dit kan het niet worden: ik ben geen wolf, en zij waar ik op stemde, verdacht ik gewoon. Ik wist ook niemands rol van op wie ik stemde. Ik vind het opvallend dat er nog niemand is geweest die Bierbuikje/Froodooo verdenkt, of heb ik dat fout? Ik trek er nog geen conclusies uit, het valt me gewoon op aangezien ze beiden wel actief zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Nu je het zegt. Het is wel makkelijk verschuilen als burgemeester zijnde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Er zijn op dit moment nog twee wolven, toch? Eén ervan is vanaf het begin af aan al wolf, de ander is het later geworden en was de eerste paar dagen een welp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Waarachter precies? Ik ben juist diegene die zoveel mogelijk transparantie probeert te brengen in het spel. Met de enige wetenschap die we hebben, het stemgedrag, probeer ik daar conclusies uit te trekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 (bewerkt) Naja, dat mag geen conclusie zijn voor een lynch, Axio Bewerkt: 24 november 2014 door 3L1077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Er zijn nog 3 wolven hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2014 Er zijn nog 3 wolven hoor. Aha oké, bedankt voor de opheldering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.