Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic

Crazy-Ghost

Recommended Posts

• Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

116

• Dexist

115

• aron24

90

• ERRWINS

84

Top Posters In This Topic

We zijn het spel begonnen met 4 wolven? Of is de welp inmiddels gegroeid?
Dat sowieso ja, dus bij elkaar zijn er nu nog drie wolven over.
Goedemorgen Wakkerdam. Tijd voor een dagje GTA 5! Eens zien hoe de wolven er daar bij lopen. :puh:
Ik tot half 5 school... :-(
Dat zijn de dagen. :engel:
Delen op andere websites

Wel, simpeler dan dit kan het niet worden: ik ben geen wolf, en zij waar ik op stemde, verdacht ik gewoon. Ik wist ook niemands rol van op wie ik stemde. Ik vind het opvallend dat er nog niemand is geweest die Bierbuikje/Froodooo verdenkt, of heb ik dat fout? Ik trek er nog geen conclusies uit, het valt me gewoon op aangezien ze beiden wel actief zijn.

Leuk om te zien hoe je het steeds voor elkaar krijgt om de aandacht van je af te werpen.

Delen op andere websites

Edit: andere theorie, mensen die lekker meeliften op degene die toch al gelyncht gaat worden (wellicht op één stem na, in sommige gevallen):

• 3LL1077
  • AXIO
  • KaiSkillzz

Voor mijn (voorlopige) lynch van de avond ga ik toch naar dit lijstje kijken, dat geeft voor mij op dit moment het meeste houvast. Het blijft lastig om iets over de burgers en andere inwoners van Wakkerdam te zeggen. Op basis van eerder stemgedrag kan ik denk ik wel iets zeggen op dit moment, maar het 'gevoel' is (helaas) ook nog altijd een terugkerende factor.

Lynch: AXIO

Net als 3LL1077 en KaiSkillzz is hij vaak meegaan met de grote massa, en eenmaal heeft hij zonder echt duidelijke redenen (in mijn ogen dan) in z'n eentje op iemand anders gestemd dan op degene die uiteindelijk gelyncht werd. Misschien zat hij dan als enige goed? Wie weet, maar ik denk zomaar van niet. Z'n vrij hevige reacties op Aron van een paar dagen terug staan me ook nog altijd bij, en bij een beslissing als deze valt zo'n afweging de verkeerde kant op.

Maar alsjeblieft, overtuig me van het tegendeel.

Delen op andere websites

Maar in ieder geval. Ik weet niet precies hoeveel wolven er waren op dag 2, maar laten we aannemen dat het er minimaal 3 waren waarvan 1 aron24. Dan heeft er ook minimaal 1 op aron gestemd voor de lynch. Dan gaat mijn theorie over Froodooo van de vorige pagina niet meer op.

Delen op andere websites

Froodooo lees voor de grap al mijn stemmen eens terug en je ziet dat je er compleet naast zit. Ik heb altijd duidelijk redenen gegeven die zelfs zo duidelijk waren dat mensen mij gingen volgen daarin.

Lynch: Froodooo

Nee niet omdat je op mij stemt maar omdat je samen met Bierbuikje mijn hoofdverdachte bent. Jullie zijn wel ineens heel close met elkaar. Plus dat jullie stemmen hiervoor ook al wel apart waren opzich dwingt mij tot die keuze. Ik ben een burger en ik weet 100% zeker dat Eliott ook eem burger is. Waarom zou hij net als mij toen zo vel tegen Aron zijn geweest? Daar zit voor mij geen logica in maar voor jou en Bierbuikje blijkbaar wel.

Ik doe trouwens me lynch nu al omdat ik zo ga sporten en ik niet weet hoelaat ik terug ben.

Bewerkt: door AXIO
Delen op andere websites

Ik ben een burger en ik weet 100% zeker dat Eliott ook een burger is. Waarom zou hij net als mij toen zo vel tegen Aron zijn geweest? Daar zit voor mij geen logica in maar voor jou en Bierbuikje blijkbaar wel.

Fel zijn tegen iemand die achteraf (inderdaad) een wolf blijkt te zijn hoeft voor mij niet per se te betekenen dat je dan zelf geen wolf bent. Eerder haalde ik al aan dat het misschien juist wel een verrassende tactiek is om op een wolf te stemmen terwijl je er zelf een bent, of in ieder geval hard tegen elkaar in te gaan. Want in dat geval is het goed mogelijk dat anderen gaan denken dat één van de twee in ieder geval geen wolf is. Want waarom zouden twee wolven het immers met elkaar aan de stok krijgen, toch? Zeker als Aron dan wordt gelyncht en een wolf blijkt te zijn, zit je in een wel heel goede positie. Voor sommigen dan, in ieder geval. Niet voor mij, maar dat had je waarschijnlijk al door. :)

Edit: @hieronder een onwaarschijnlijke theorie is het zeker, dat ben ik met je eens. Maar niets is wat het lijkt, wat mij betreft.

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

Het zou best kunnen kloppen hoor. Maar dan nog ontbreekt me de logica. Je begint met ze drieën tegen 15 (?) dus je bent al flink in de minderheid en het verkleint je kans op een overwinning. Het lijkt mij gewoon een onwaarschijnlijke theorie.

Delen op andere websites

Op dag 2 hebben de wolven het kennelijk onmogelijk gezien om aron nog te kunnen redden en daarmee ook maar op hem gestemd om later niet meer verdacht over te komen. De verdenking van AXIO naar mij vind ik absurd maar dat maakt hem verdachter voor mij. In het spel heb ik tot nu toe nog geen contact gehad met Froodooo op vandaag na toen ik hem verdacht als wolf.

Lynch: AXIO

Delen op andere websites

Lynch: Froodooo

Hij komt met allemaal theorieën aanzetten, maar écht bewijs heeft hij niet, dus dat maakt het voor mij wel erg verdacht. Er wordt wel vaker plotseling meegedaan met de meningen van anderen en daarom lijkt het me gewoon willekeurig vingertje wijzen, vanuit zijn perspectief.

Delen op andere websites

Sorry, ik was er even niet. Ik snap echt niet hoe ik meega met de grote massa? Ik stem op aron en iedereen volgt, ik stem op teka en iedereen volgt..?

Ik heb echt niet opgelet en mijn lynch is nu random, zonder kijken naar de vorigen: Froodooo

Delen op andere websites

Als je random gaat lynchen, kun je beter niet lynchen. Niet omdat ik er nu wellicht uit lig, maar omdat het natuurlijk nergens op slaat.

Wie de wolven zijn, is me in ieder geval wel duidelijk nu. :puh: Jammer dat ik daar nu waarschijnlijk pas net voor m'n dood achter kom...

Tenzij mijn mede-burgers me niet in de steek laten?

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...