Robienske Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 2 dode Belgen, 20 tot 30 vermiste Belgen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik vind het een heel contrast 9 tegen ruim 69.000 oke voor de nederlandse famillie vind ik het heel spijtig, maar moet je eens bedenken wat al die 69.000 o.a thaise mensen achterlaten vrouwen kinderen broers zussen alles, ongelofelijk Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb gisteravond nog een keer die beelden op tv gezien. Dat die mensen voorbij drijven enzo. Ook twee nederlandse kinderen zijn omgekomen, ik heb gehoord dat ze nog heel jong waren. De meeste slachtoffers waren trouwens kinderen, omdat die zich eigen niet in veiligheid konden brengen. En omdat ze niet konden zwemmen. echt heel zielig... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ja het is inderdaad erg vreselijk, en ik ben de eerste mop er al over tegengekomen, ik snap niet dat mensen zo grof kunnen zijn en ja het komt van hans teeuwen vandaan <_< En ik heb al geld overgemaakt naar giro 555 en dan ook ff € 10,00 Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 tja zo zien we maarweer dat het klimaat veranderd op den duur zullen zeker meer tsunami´s voorkomen daar ben ik zeker van dat dat gebeurt de vraag is wanneer Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Dat is eigenlijk geen klimaat, wat er gebeurd is: de aarde is verdeeld in platen in aardrijkskundetaal schollen genoemd. Die bewegen constant, dus er zijn overal breuklijnen, en als bijv Plaat A onder Plaat B schuift dan ontstaat een aardbeving en in dit geval een zeebeving. daar kunnen we niks tegen doen, klimaat is "het weer" en daar worden zeebevingen niet bij gerekend Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ze gaan woensdag ook iets goeds doen voor Azie: SBS6,Veronica,NET5,RTL4,RTL5,Yorin,Nederland 2 gaan een gezamelijke programmering uitvoeren vanaf 20:30 tot 22:30, om geld in te zamelen voor Azie edit: sorry voor de dubbelost, kwam door een fout Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik vind het echt verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Ben in augustus nog naar Phuket op vakantie geweest met mijn vriend. We zaten vlak aan de kust in Paton-beach in het Novotel. Wetende dat ik daar nog vrolijk rondgelopen heb en dat daar nu alles is weggemaaid vind ik echt een enge gedachte. Ik kijk opeens met heel andere gevoelens naar onze vakantie-foto's. Ook doordat we het met bepaalde lokale mensen heel goed konden vinden. Met een van hen een zekere Chin had ik nog contact via messenger maar nu hoor ik niets meer. Heb gelijk ook al wat geld overgemaakt op een steunrekening hier in België. Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Hey allemaal,Er is een actie op TMF! SMS en die €1,50 gaat naar giro 555! Ik zelf heb 2x gesmst! Suc6 Niet doen, dat is zware oplichterij! die TMF houd dat gewoon voor zichzelf en dit is geen grap want het is gewoon ziek van die programma's Reageren
Timovich Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Ik vertrouw TMF egt wel.. En wat dan nog ik betaal me eige telefoon rekening niet Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ze gaan woensdag ook iets goeds doen voor Azie:SBS6,Veronica,NET5,RTL4,RTL5,Yorin,Nederland 2 gaan een gezamelijke programmering uitvoeren vanaf 20:30 tot 22:30, om geld in te zamelen voor Azie edit: sorry voor de dubbelost, kwam door een fout Ik hoor daarnet dat het op Donderdag is. Ned. 2, RTL 4 en SBS6 gaan het uitzenden. De hele avond lang. Reageren
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Update: Dodental zeebeving opgelopen tot 69.000 Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Niet te geloven, het stijgt snel, en dat van TMF is oplichterij, zo ken ik ook wel een dienst opzetten, als je geld wil doneren maak het dan gewoon via de bak over naar giro 555 Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 de teller bij giro 555 staat al op ongeveer € 3.000.000 en de autoriteiten denken dat het dodental wel op zou kunnen lopen tot boven de 100.000 door ziektes die uitbreken van de lijken die nog niet gevonden zijn het is echt niet te geloven ik heb 2 sms jes gestuurd naar tmf, en ik hoop wel dat ze zo eerlijk zijn dat ze het geld naar azie gaan sturen, want anders vind ik het echt kl**z*kken als ze het niet doen Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 de teller bij giro 555 staat al op ongeveer € 3.000.000 en de autoriteiten denken dat het dodental wel op zou kunnen lopen tot boven de 100.000 door ziektes die uitbreken van de lijken die nog niet gevonden zijn het is echt niet te gelovenik heb 2 sms jes gestuurd naar tmf, en ik hoop wel dat ze zo eerlijk zijn dat ze het geld naar azie gaan sturen, want anders vind ik het echt kl**z*kken als ze het niet doen Dat zijn ze ook, want ik vind het een beetje dom. Ee tmf mod zei op een begevenement: Wij hebben nu al zo'n 100.000 euro gevangen. Hier uit kun je uit op maken dat dit niet allemaal na Azie gaat. Dit smerige trcukje gebruiken ze ook vaan bij belspellen enz. En dan te denken dat hier om meer als 60.000 mensen gaat die dood zijn gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.