Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

[...], en ik hoop wel dat ze zo eerlijk zijn dat ze het geld naar azie gaan sturen, [...]

Dat zal heus wel in orde zijn. Wanneer er ooit aan het licht komt dat ze het in eigen zak steken (en als dat zo is komt dat ooit wel 's naar boven) heb je een schandaal wat enorme slechte publiciteit oplevert. Dat wil TMF niet aan haar broek hebben.

Er is overigens géén garantie dat het allemáál naar de rampgebieden gaat, en dat ze geen klein deel in hun zak steken. Maar ja, dat houd je altijd. Het is in ieder geval ook een soort reclamestunt voor TMF.

@ tim: Dat is een uitdrukking. Daar kun je niet direct conclusies uittrekken. En het is niet te vergelijken met belspelletjes, waar dit soort gore trucken overigens wel uitgehaald worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

[...], en ik hoop wel dat ze zo eerlijk zijn dat ze het geld naar azie gaan sturen, [...]

Dat zal heus wel in orde zijn. Wanneer er ooit aan het licht komt dat ze het in eigen zak steken (en als dat zo is komt dat ooit wel 's naar boven) heb je een schandaal wat enorme slechte publiciteit oplevert. Dat wil TMF niet aan haar broek hebben.

Er is overigens géén garantie dat het allemáál naar de rampgebieden gaat, en dat ze geen klein deel in hun zak steken. Maar ja, dat houd je altijd. Het is in ieder geval ook een soort reclamestunt voor TMF.

Normaal kost een smsje 70 Cent

Nu 1.50 € en je weet dan ook wel dat zeker meer als de helft na TMF gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja normaal is het €0,70 maar dan krijg je ook 2 smsjes terug en in dit geval 1 ;)

Mij lijkt het gewoon dat dat geld naar 555 gaat want TMF heeft geld genoeg.. Ze verdienen toch aan reclamen uitzenden en hebben die SMS dingen als extra denk ik..

Maarja laten we niet over TMF gaan praten :puh:

Ik heb ook gehoord dat het doden aantal tot 100.000 kan worden :o

BTW waar was het precies? Kan iemand het omcirkelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het dodental is intussen alweer opgelopen tot 80.000, echt verschrikkelijk, het lijkt wel een secondenteller. En dan moet je nagaan dat er in Nederland met de Watersnoodramp in 1953 waaraan we ook hele slechte herinneringen hebben er ruim 1800 doden waren. Ik vind het écht verschrikkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja echt verschrikkelijk die Hans van Teeuwen kan er wel geintjes over maken maar moet je je es bedenken als je zelf zo'n dode bent en iemand zou zeggen: hahaa die is lekker kapot gegaan bij een vloedgolf lekker voor hem :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is écht snel opgelopen, volgens de eerste berichten waren er 4.500 doden toen vond m'n moeder het al verschrikkelijk veel, nu is het al helemaal opgelopen tot de 80.000. Je kunt het nog een geluk bij een ongeluk noemen dat de beving niet op land heeft plaatsgevonden, dan hadden naar alle waarschijnlijkheid nog veel meer mensen de dood gevonden. En je kan er ook niks tegen doen, dat is het grote probleem bij zoiets, je staat gewoon machteloos aan de kant. Echt verschrikkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Functionarissen van Natuurbeheer in Sri Lanka zijn met stomheid geslagen -- De ergste tsunami die zij zich kunnen herinneren heeft in het land ongeveer 22.000 mensen het leven ontnomen, maar tot hun grote verbazing zijn er in zijn geheel geen dode dieren te vinden.

Enorme golven stuwden bij het Yala National Park het water tot drie kilometer het land in, en richtten een enorme ravage aan in Sri Lanka's grootste wildlife reservaat, het woongebied van honderden olifanten en verscheidene luipaarden.

"Het bizarre is dat we geen dode dieren hebben gezien", zegt H.D. Ratnayke, directeur van het nationaal Wildlife Department woensdag tegen Reuters. "Er is geen enkele olifant doodgegaan. Niet eens een dode haas of een konijntje", voegt hij toe.

Ratnayk vermoedt dat dieren een zesde zintuig hebben. Ze voelen het aankomen wanneer er dingen gaan gebeuren

fok.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Erg, erg, erg. Ik heb laatst op TMF gezien een inzamelings actie voor Azié. De sms-berichten die je naar TMF kan sturen zijn verhoogt naar €1,50 en dat geld gaat GEHEEL naar Giro 555. Ik heb zelf 2 berichten gestuurd. Mijn ouders hebben €45 op giro 555 gestort.

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Iets opmerkelijks

Geen dode dieren gevonden na vloedgolf

Functionarissen van Natuurbeheer in Sri Lanka zijn met stomheid geslagen -- De ergste tsunami die zij zich kunnen herinneren heeft in het land ongeveer 22.000 mensen het leven ontnomen, maar tot hun grote verbazing zijn er in zijn geheel geen dode dieren te vinden.

Enorme golven stuwden bij het Yala National Park het water tot drie kilometer het land in, en richtten een enorme ravage aan in Sri Lanka's grootste wildlife reservaat, het woongebied van honderden olifanten en verscheidene luipaarden.

"Het bizarre is dat we geen dode dieren hebben gezien", zegt H.D. Ratnayke, directeur van het nationaal Wildlife Department woensdag tegen Reuters. "Er is geen enkele olifant doodgegaan. Niet eens een dode haas of een konijntje", voegt hij toe.

Ratnayk vermoedt dat dieren een zesde zintuig hebben. Ze voelen het aankomen wanneer er dingen gaan gebeuren.

Bron Fok.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...