Timovich Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ja en huisdieren zitten in een huis die kunnen makkelijk doodgaan! Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 dat had ik al gepost RTS Reageren
Melchior Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Wat verschrikkelijk, dit is ongelooflijk, ik leef met de nabestaanden mee... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Zoals jullie kunnen zien heb ik deze topic vastgeplakt,en ik stond ervan te kijken dat de dieren niet waren omgekomen, maar dieren voelen en horen dingen eerder aankomen dan mensen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 kep 'n chatvriend in de filipeinen en daar werd vermeld, 1 miljoen.... Reageren
RTS Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 dat had ik al gepost RTS Srry niet gezien! Reageren
gtarocks Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 er is gister bij die sms actie van tmf meer dan €52.000 opgehaald. egt erg wat daar is gebeurdt de meeste mensen daar hadden al bijna niets en nu helemaal niks meer Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 De overheid schent ook € 25.000.000,- aan giro 555 en er is nu al bijna € 10.000.000,- totaal overgemaakt op giro 555 Reageren
gtarocks Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) dat in 5 dagen en in een land waar 16 miljoen mensen wonen kheb self 50 euris op giro 555 gestort een deel van het hardbij elkaar gewerkte salaris van me krantenwijkie Bewerkt: 30 december 2004 door gtarocks Reageren
SWYV Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik heb gehoord van iemand nu al ongeveer 125.280 slachtoffers zyn is dat waar??? :blink: :ph34r: amai dat is al genoeg ik wil geen doden meer in komende jaren zeg die dodental in de laatste tyd liep echt heel erg hoog volgens me oorlog in irak, WTC aanslagen, en nu die zeebeving azie aaargh ik word nog gek van die hoge dodental hoor Reageren
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik heb gehoord van iemand nu al ongeveer 125.280 slachtoffers zyn is dat waar??? :blink: :ph34r: amai dat is al genoeg ik wil geen doden meer in komende jaren zeg die dodental in de laatste tyd liep echt heel erg hoog volgens me oorlog in irak, WTC aanslagen, en nu die zeebeving azie aaargh ik word nog gek van die hoge dodental hoor kan best waar zijn Reageren
MightyDuck Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Een kennis van ons, die heeft een zoon en die is daar op vakantie, precies op dat gebied waar het allemaal is gebeurt. Nog steeds hebben ze niks gehoort, ze zijn (kennisen) zelf ook in de krant en op de tv geweest. Maar ik denk dat die zoon nu echt niet meer gevonden gaat worden, na zoveel dagen. Hoe meer dagen erbij komen hoe minder de kans is dat ze gevonden worden. Allemaal best erg, vooral als je nadenkt dat het gewoon om mensen gaat die je gekent hebt en die dan op zo´n manier om het leven komen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Dat klopt, ik heb op het nieuws gezien dat er op 2e kerstdag (de dag van de ramp) die wouden daar op vakantie en ze twijfelden even of ze de reis zouden annuleren of niet, maar ze gingen gewoon om daar de hulpveleners te helpen, dat vind ik echt goed van ze en btw het zijn nederlanders, en de dodental gaat inderdaad richting de 125.000 Reageren
SWYV Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ik word nog gek van die getal 125000 slachtoffers Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Een kennis van ons, die heeft een zoon en die is daar op vakantie, precies op dat gebied waar het allemaal is gebeurt.Nog steeds hebben ze niks gehoort, ze zijn (kennisen) zelf ook in de krant en op de tv geweest. Maar ik denk dat die zoon nu echt niet meer gevonden gaat worden, na zoveel dagen. Hoe meer dagen erbij komen hoe minder de kans is dat ze gevonden worden. De hulplijnen staan roodgloeiend, en de rampplekken zijn lastig te bereiken. Het is onmogelijk om alle vermisten snel door te geven, maar het is ook moeilijk om alle gevonden slachtoffers te registreren. Er zullen nog veel mensen gevonden worden op de plekken waar nu nog slecht bij te komen is, ondanks het feit dat de kansen inderdaad steeds kleiner worden. Ik wil je niet blijmaken met een dooie mus, maar er is nog steeds hoop. Ik hoop het beste voor jullie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.