Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

ik heb gehoord van iemand nu al ongeveer 125.280 slachtoffers zyn is dat waar??? :blink: :ph34r: amai dat is al genoeg ik wil geen doden meer in komende jaren zeg die dodental in de laatste tyd liep echt heel erg hoog volgens me oorlog in irak, WTC aanslagen, en nu die zeebeving azie aaargh ik word nog gek van die hoge dodental hoor

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord van iemand nu al ongeveer 125.280 slachtoffers zyn is dat waar??? :blink: :ph34r: amai dat is al genoeg ik wil geen doden meer in komende jaren zeg die dodental in de laatste tyd liep echt heel erg hoog volgens me oorlog in irak, WTC aanslagen, en nu die zeebeving azie aaargh ik word nog gek van die hoge dodental hoor

kan best waar zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een kennis van ons, die heeft een zoon en die is daar op vakantie, precies op dat gebied waar het allemaal is gebeurt.

Nog steeds hebben ze niks gehoort, ze zijn (kennisen) zelf ook in de krant en op de tv geweest.

Maar ik denk dat die zoon nu echt niet meer gevonden gaat worden, na zoveel dagen.

Hoe meer dagen erbij komen hoe minder de kans is dat ze gevonden worden.

Allemaal best erg, vooral als je nadenkt dat het gewoon om mensen gaat die je gekent hebt en die dan op zo´n manier om het leven komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, ik heb op het nieuws gezien dat er op 2e kerstdag (de dag van de ramp) die wouden daar op vakantie en ze twijfelden even of ze de reis zouden annuleren of niet, maar ze gingen gewoon om daar de hulpveleners te helpen, dat vind ik echt goed van ze en btw het zijn nederlanders, en de dodental gaat inderdaad richting de 125.000

Link to comment
Delen op andere websites

Een kennis van ons, die heeft een zoon en die is daar op vakantie, precies op dat gebied waar het allemaal is gebeurt.

Nog steeds hebben ze niks gehoort, ze zijn (kennisen) zelf ook in de krant en op de tv geweest.

Maar ik denk dat die zoon nu echt niet meer gevonden gaat worden, na zoveel dagen.

Hoe meer dagen erbij komen hoe minder de kans is dat ze gevonden worden.

De hulplijnen staan roodgloeiend, en de rampplekken zijn lastig te bereiken. Het is onmogelijk om alle vermisten snel door te geven, maar het is ook moeilijk om alle gevonden slachtoffers te registreren. Er zullen nog veel mensen gevonden worden op de plekken waar nu nog slecht bij te komen is, ondanks het feit dat de kansen inderdaad steeds kleiner worden.

Ik wil je niet blijmaken met een dooie mus, maar er is nog steeds hoop. Ik hoop het beste voor jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...