ERRWINS Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Misschien helpt het om teder met ze om te gaan in plaats ze vol te pompen. met lood Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Dat klopt maar als ze bij je thuis komen, is het gratis. 'Money well spend!' Hier staan ook ergens de telefoonnummers van de hoeren in, dan hoef je niet eerst naar de stripclub. (Heb het geprobeerd en werkt echt. ) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Oh, dat heb ik nooit geweten. Even mijn collectie bijwerken :$ Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Dat klopt maar als ze bij je thuis komen, is het gratis. 'Money well spend!' Hier staan ook ergens de telefoonnummers van de hoeren in, dan hoef je niet eerst naar de stripclub. (Heb het geprobeerd en werkt echt. ) Ideaal dit, heb ik zometeen wat te doen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Die telefoonnummers ga ik mooi niet gebruiken! Waarom zou je "hoeren" gaan bellen, terwijl je zoveel meer leuke dingen kan doen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Dat komt nog wel wanneer je wat ouder bent Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Dus jullie vinden,"hoeren" bellen, het normaalste zaak van de wereld?! Ik rijd liever mensen onder, dan dat ik ermee n**k. Reageren
Niked Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Dus jullie vinden,"hoeren" bellen, het normaalste zaak van de wereld?! *Jullie vinden hoeren bellen de normaalste zaak van de wereld ? Ja. Even verandert, ik begin gek te worden van je komma's. Bewerkt: 4 december 2014 door skullz-000 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Dus jullie vinden,"hoeren" bellen, het normaalste zaak van de wereld?! Ik rijd liever mensen onder, dan dat ik ermee n**k. Natuurlijk. We leven in Nederland! Even ter verduidelijking, jij vind mensen doodrijden normaler dan seks met hoeren? Reageren
nolms Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 ik heb eerst seks met de hoeren daarna rijdt ik ze dood, ik ben gewoon normaal Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 En dan kom je erachter dat grotendeels van je geld is verdwenen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Maar als je ze kilt, laten ze dan ook wat meer geld vallen, dan gewoonlijk? En als dat zo is, heb je een mooie bron van inkomsten Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Nee, vaak minder Reageren
Johncubano Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Hoi, ik vroeg Mij af of de railgun ook voor gta online beschikbaar is? Ik kan deze niet vinden in de gunshop. En ja ik ben overgestap van gta op ps3 naar de next gen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Nee, de Railgun is alleen voor Singleplayer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.