Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Ik heb de juiste file nu geopend, ik moest wil.gmp doen, maar nu heb ik dit probleem, ik moet steeds klikken om een blokje te zien, hoe fix je dat? http://img461.imageshack.us/img461/9916/tprobleem3ky.png Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dat is helaas niet op te lossen wanneer je Windows XP gebruikt. Het is inderdaad irritant, maar na een tijdje went het. Reageren
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Geplaatst: 22 december 2005 Dat is helaas niet op te lossen wanneer je Windows XP gebruikt. Het is inderdaad irritant, maar na een tijdje went het. En de hele tijd blij geweest met windows XP, Maar nu niet dus... Reageren
SamShine Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) *bump* Ik probeer te mappen met Map Editer, maar ik kan die instellingen niet wijzigen. http://img96.imageshack.us/my.php?image=gt...roblemen9tb.gif Bewerkt: 13 maart 2006 door Big-Loser Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 In de afbeelding heb je nog geen map geopend. Heb je al geprobeerd de instellingen te wijzigen nadat je een level hebt geopend in de Editor? Reageren
SamShine Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Dat is juist mijn vraag, ik kan geen instelingen wijzigen! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Klik eerst eens op 'file' daarna op 'open' en dan open je wil.sty en wil.gmp, daarna zal er wel een of ander instellings menubalkje komen. Reageren
SamShine Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Klik eerst eens op 'file' daarna op 'open' en dan open je wil.sty en wil.gmp Weer een probleem Ik kan ze niet vinden. In welke map staan ze gewoonlijk? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Meestal in C:\Prgram Files\GTA2\data, maar anders in ...\GTA2\data. Reageren
Forecast Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 nou ik heb de gta2 map editor ook gedownload. het is een .rar bestand hoe the f*ck moet ik dit nu openen? wat voor programma heb ik daarvoor nodig? Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Een rar bestand kan je openen met winrar. Als je het bestand hebt geopend klik je linksbovenaan op 'Extract To" (of 'Uitpakken' als je de Nederlandse versie hebt). Nu kan je een locatie selecteren waar het bestand moet uitgepakt worden. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Grappig. Ik heb het programma maar bij mij valt MSN weg als ik het programma start Weet iemand hoe ik dit kan fixen (op msn afsluiten na) Bedankt! Reageren
Mister.X Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Waar kan je die progamma downloaden om de map te maken? die editor of zoiets? Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Onder je neus. De andere tools die je nodig hebt voor GTA2 modding kun je ook in de GTAGames download database vinden. Reageren
Mister.X Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 volgens mij doet hij het niet bij mij! als ik dat progamma opstart krijg ik niks behalve dit dan doe ik 'New' en komt er dit 'Cannot open style file' Dan moet ik een map kiezen nou dat heb ik gedaan dan komt er weer 'Cannot open style file' 'Slyle file failed to load' 'Cannot create a new document without a style file' 'Cannot open style file' Moet ik weer een map kiezen 'Cannot open style file' 'Slyle file failed to load' Wat moet ik doen want er komt helemaal niks! wat is het probleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.