Jump to content

Songfestival op GTAFORUM [Stemtopic]


aron24

Recommended Posts

Allemaal leuke nummers met veelal de typische '70-sound. Ondanks dat het "maar" vijf nummers waren, was het moeilijk om een keuze te maken. Maar ik ben tot het volgende gekomen:

1. Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky

2. The Buggles - Video Killed The Radio Star

3. Jim Croce - Time In A Bottle

4. The Doors - L.A. Woman

5. Karlheinz Stockhausen - Cancer zou Libra and Sirius (Waar heb ik in hemelsnaam naar zitten luisteren?!?!)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zo'n moeilijke keuze :puh: Vele nummers luister ik echt vaak, dusja.. Anyhow, hier is een rangschikking:

7. The Black Crowes - Remedy: dit nummer vind ik het minst speciaal van de nummers

6. Burzum - Dunkelheit: mooi 'donker' nummer; het ritme is wel veel van hetzelfde. Vandaar de 6e plaats.

5. Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb Dich: Ik vind het wel op andere nummers lijken qua tekst. Er zijn imo betere Duitse jaren 90 nummers, al is het niet slecht.

4. Corona - Rythm is a Dancer: Op zichzelf een leuk nummer, ik luister het ook vaak, maar het heeft ook wat minders. Vooral de stem.

3. Duran Duran - Ordinary World: Een groot verschil met nummer 4, eigenlijk zou er een lijn tussen gespannen moeten worden. Muzikaal erg mooi. Lekker om mee te gillen :D

2. Haddaway - What is Love: Echt een heerlijk nummer... Moet altijd gewoon meedoen. Mijn voorkeur ligt bij dit nummer bij

al doet dat niks met de rangorde. Wat een heerlijk nummer blijft het toch. Hammer it!

hammertime.gif

Nog 1x luisteren... Hammer it!

zQZvc.gif

1. Enigma - Return to Innocence: Ja, toch nog eentje er boven. Beetje een baas boven baas verhaal. Een soort van veto. Dit is voor mij echte muziek dat ik destijds vaak draaide. Ik vond Haddaway leuk en aardig. Dit nummer straalt zo veel meer uit dan de rest. Het hoort eigenlijk niet op de 1e plaats, maar gewoon een plaats apart. Als liefst plaats 7, met de volle punten. Return to innocence. (echt al gewoon al 6x geluisterd nu ofzo :puh:)

Heerlijk gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

1: The Black Crowes - Remedy

2: Duran Duran - Ordinary World

3: Enigma - Return to Innocence

4: Burzum - Dunkelheit

5: Snap! - Rythm is a Dancer

6: Haddaway - What is Love

7: Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb Dich

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje jezelf in het eigen been schieten natuurlijk, maar er zijn al zo weinig stemmers :puh: And then I took an arrow to the knee:

peter_took_an_arrow_in_the_knee_by_ropa_to-d6u0k5p.png

Safri Duo is van mij, dus die gaat uit de bingomachine... Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel vrij slechte nummers vind (absoluut niet de beste nummers van de jaren 00).

4. Nelly Furtado - Try, ik heb echt zo'n hekel aan dat nummer XD Echt zo'n zeurnummer vind ik dit. Anyhow, last place.

3. The White Stripes - 'Seven Nation Army', leuk ritme, al herhaalt het zich te veel en wordt het ritme minder leuk; daar houdt het bij op qua positiviteit. Ook dit nummer zou ik in rate het nummer boven je met een onvoldoende bekronen.

2. Linkin Park - Numb, ik ben niet zo'n van van zijn stem, ook het begin van het nummertje vind ik niet echt leuk. De hardere muziek daarna vind ik wel leuker.

1. U2 - Bjoetiefol dej Beautiful Day, geen slecht nummer, maar U2 kent vele betere nummers. Still, niet slecht; vandaar de 1e plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...