super_senne Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik zou gaan skydiven. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Hier net over de grens zit een zaak waar je, voor een kleine vergoeding, veel plezier kunt hebben van 11 tot 23. Dat zou ik dan nog wel even willen proberen. Reageren
Votair Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik zou de president van de Verenigde Staten willen zijn. Reageren
Niked Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Frans afschaffen, dan weet ik tenminste dat ik de wereld heb gered van een gruwelijke taal. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Mijn eigen begrafenis alvast regelen. Reageren
Dotz Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik zou de president van de Verenigde Staten willen zijn. Frans afschaffen, dan weet ik tenminste dat ik de wereld heb gered van een gruwelijke taal. Helaas.. De vraag luidt ''wat zou je doen?'', niet ''wat zou je willen doen?''.. Erg jammerlijk.. Jullie weten zelfs een vraagstelling waar de antwoordmogelijkheden onbeperkt zijn niet correct te beantwoorden.. Ontopic: Ik zou veel drugs gebruiken en veel seks willen, ik heb simpele behoeften. Indien mogelijk zou ik graag nog eens een optreden van The Rolling Stones, The Who of Tommy Cash bijwonen. Als het niet te veel moeite kost zou ik Volkert van der Graaf om het leven leggen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik zou een week lang nadenken over alle dingen die ik nooit heb gedaan heb maar wel gedaan zou willen hebben. Reageren
Lars Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Smoke weed, take pills Drop out of school Kill, kill people I get a clean shave Go to a rave Die from an overdose and dig myself up out of my grave Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Mijn eigen begrafenis alvast regelen. Kijk, dit is een man... Stambeeld verdiend ie! (je moet eens weten hoeveel je je familie daarmee helpt) Ik zou me eigenlijk niet anders gedragen, misschien nog ff lekker uit eten gaan ofzo met m'n gezin. Maar meer niet Bewerkt: 6 december 2014 door NicolaB Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Op vakantie gaan naar Amerika. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik zou van een flatgebouw gaan springen, of versnippert worden door een houtversnipperaar. Dan ben je gelijk verlost van die ellende Reageren
super_senne Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Ik zou van een flatgebouw gaan springen, of versnippert worden door een houtversnipperaar. Dan ben je gelijk verlost van die ellende ik zou bij zelfmoord mezelf dood drinken, weet ik ook nog hoe bier smaakt. Bewerkt: 6 december 2014 door super_senne Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik zou van een flatgebouw gaan springen, of versnippert worden door een houtversnipperaar. Dan ben je gelijk verlost van die ellende ik zou bij zelfmoord mezelf dood drinken, weet ik ook nog hoe bier smaakt. En dan blijk je niet dood te gaan, maar in een ziekenhuis in quarantaine wakker te worden. Mag je lekker een week in het ziekenhuis op je sterfbed liggen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik denk dat ik nog gauw een paar mensen ga bezoeken die ik al veel te lang niet meer gezien en gesproken heb. Verder zoveel mogelijk tijd doorbrengen met m'n vrouw en dochtertje. En me vooral niet druk maken over zaken die me niet persoonlijk raken. Hier net over de grens zit een zaak waar je, voor een kleine vergoeding, veel plezier kunt hebben van 11 tot 23. Dat zou ik dan nog wel even willen proberen. Zo'n plek waar achter de gordijnen vieze dingetjes gebeuren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.