Jump to content

Wat zou jij doen als je weet dat je nog maar 1 week te leven hebt


super_senne

Recommended Posts

Ik zou de president van de Verenigde Staten willen zijn.
Frans afschaffen, dan weet ik tenminste dat ik de wereld heb gered van een gruwelijke taal. :dans:

Helaas.. De vraag luidt ''wat zou je doen?'', niet ''wat zou je willen doen?''.. Erg jammerlijk.. Jullie weten zelfs een vraagstelling waar de antwoordmogelijkheden onbeperkt zijn niet correct te beantwoorden.. :N

Ontopic: Ik zou veel drugs gebruiken en veel seks willen, ik heb simpele behoeften. Indien mogelijk zou ik graag nog eens een optreden van The Rolling Stones, The Who of Tommy Cash bijwonen. Als het niet te veel moeite kost zou ik Volkert van der Graaf om het leven leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eigen begrafenis alvast regelen.

Kijk, dit is een man... Stambeeld verdiend ie! :puh: (je moet eens weten hoeveel je je familie daarmee helpt)

Ik zou me eigenlijk niet anders gedragen, misschien nog ff lekker uit eten gaan ofzo met m'n gezin. Maar meer niet :)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou van een flatgebouw gaan springen, of versnippert worden door een houtversnipperaar. Dan ben je gelijk verlost van die ellende :*D

ik zou bij zelfmoord mezelf dood drinken, weet ik ook nog hoe bier smaakt. Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou van een flatgebouw gaan springen, of versnippert worden door een houtversnipperaar. Dan ben je gelijk verlost van die ellende :*D

ik zou bij zelfmoord mezelf dood drinken, weet ik ook nog hoe bier smaakt.

En dan blijk je niet dood te gaan, maar in een ziekenhuis in quarantaine wakker te worden. Mag je lekker een week in het ziekenhuis op je sterfbed liggen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik nog gauw een paar mensen ga bezoeken die ik al veel te lang niet meer gezien en gesproken heb. Verder zoveel mogelijk tijd doorbrengen met m'n vrouw en dochtertje. En me vooral niet druk maken over zaken die me niet persoonlijk raken.

Hier net over de grens zit een zaak waar je, voor een kleine vergoeding, veel plezier kunt hebben van 11 tot 23. Dat zou ik dan nog wel even willen proberen.

Zo'n plek waar achter de gordijnen vieze dingetjes gebeuren?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...