Phoenyxar Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Aaah, 1.5 zorgt toch voor wat extra dimensie binnen het bouwen Hallom-cluster eindelijk compleet Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Die redstone block lijkt wel een of andere gigantische bulb lava. :/ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Ik heb de poll aangepast, en je kan nu stemmen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Stemt allen vóór en verkiest het beste voor onze server! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Ben benieuwd. Overigens kan ik jouw idee wel waarderen, Neo. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Ik ben bang dat ik (en de rest) na twee weken net zo actief zal zijn als nu. :$ Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Wanneer zijn servertijden trouwens? Ik (RudeboyD) wil eens gaan checken op de map, heb zin om te bouwen. edit: nvm. Ik ga er meteen in. edit 2: nvm, kan niks ik log weer uit. En hoeso kan je niks doen? Als je gewoon op de server aanwezig bent dan moet je je registreren waarna je kan inloggen. En hoe moest dit ook alweer? :$ Edit: en als ik op T (chat) druk, doet ie niks. Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 En hoe moest dit ook alweer? :$ Edit: en als ik op T (chat) druk, doet ie niks. Jawel, als je op T druk dan zie je de chat, waarin je kan typen, hierin type je dus ook de cmd's.De cmd's die je moet typen zie je vanzelf. Zie je alsnog niks, dan is er wat mis met je Minecraft. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Kak mods zullen het wel zijn. Naja, dan wacht ik wel tot de server up to date is, kan ik alles eraf gooien en kijken welke mod het probleem veroorzaakt. *zucht* Ik word al moe als ik eraan denk. <_< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Zal ik ook maar eens "Ja" stemmen. Die map is veelbelovend, maar niet immuun tegen toekomstige verveling :3 Reageren
jasperduck78 Geplaatst: 20 maart 2013 Rapport Geplaatst: 20 maart 2013 Als de server nou eens naar 1.5 ging, dan kwam ik wel weer op de huidige map. zou idd mooi zijn als de server geüpdate wordt, dan kan ik er ook weer in. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Ik heb gezien dat er sprake is van een nieuwe map. Het leek me leuk om er ook een soort van gangs in te verwerken. (Ik heb nog niet echt op de server gespeeld btw.) Dus aangezien ik me wat verveelde heb ik wat in elkaar geknutseld, en jullie zeggen maar wat jullie er van denken. Elke gang zou een eiland krijgen, en de corps een iets groter eiland. Zo kunnen er ook een soort van oorlogen gevoerd worden. Als je je niet goed kunt voorstellen hoe het er uit zou moeten zien, heb ik hier een 3D image van het centrum van de map. Wat denken jullie ervan? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Idee is leuk, maar er zijn veel te weinig spelers per gang om zoiets te kunnen realiseren. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Dacht ik ook wel. :/ Misschien kunnen spelers die niet in een gang zitten dan automatisch verdeelt worden ofzo? Zodat elk eiland evenveel inwoners heeft. Bijvoorbeeld elk eiland heeft 7 inwoners, maar 1 ervan heeft er maar 5, dat de 2 eerste nieuwkomers dan automatisch bij het eiland gaan waar de minste inwoners zitten ofzo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Zo'n idee kan leuk zijn als de desbetreffende eilanden groot genoeg zijn zodat ze enkele biomes beslagen (2-3 biomes per eiland) zodat je tussen de gangs gaat moeten handelen om grondstoffen. Daarbij zou het pas interessant zijn om de gangs toe te voegen wanneer een gang daadwerkelijk een lid op de server heeft spelen. Maar waarom is het eiland van TU zo klein! :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.