ole23 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 wat is eigenlijk de nieuwste versie van minecraft? ik heb het gevoel dat ik wat achterloop ik heb nu 1.7.2 die had ik eergisteren geïnstalleerd. en daarvoor had ik 1.5.2 Reageren
Dexist Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 1.7.9 is de nieuwste , als je gewoon download volgens de officiële launcher, dan krijg je de nieuwste wel binnen. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Wanneer is de mapchange Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Nieuwe map maakt mij weinig uit, mijn interesse was even weg door de drukte en doordat er niemand op de server was Een muis werkt niet op de PlayStation 3 Heb zelf geen MC op m'n PlayStation, maar ik kan wel degelijk met een muis mijn 'opstartscherm' (of hoe het ook maar heet) besturen met een muis Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Een project waar ik aan ben begonnen: Franklins huis! Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Een project waar ik aan ben begonnen: Franklins huis! aii mooi laat het eind ook zien Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Dat ben ik wel van plan Ik heb al een heel eind gekomen. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Ziet er goed uit hoor ERRWINS! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Nieuwe map maakt mij weinig uit, mijn interesse was even weg door de drukte en doordat er niemand op de server was Een muis werkt niet op de PlayStation 3 Heb zelf geen MC op m'n PlayStation, maar ik kan wel degelijk met een muis mijn 'opstartscherm' (of hoe het ook maar heet) besturen met een muis XMB: Xross Media Bar. Daar kan je hem inderdaad gebruiken , maar je kan hem ook in je browser gebruiken, en dat samen met een USB toetsenbord kom je behoorlijk dicht in de buurt van een pc internetbrowser. Dat word een mooi huis En maak je aan het einde ook een filmpje voor YouTube? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Nieuwe map maakt mij weinig uit, mijn interesse was even weg door de drukte en doordat er niemand op de server was Een muis werkt niet op de PlayStation 3 Heb zelf geen MC op m'n PlayStation, maar ik kan wel degelijk met een muis mijn 'opstartscherm' (of hoe het ook maar heet) besturen met een muis Ja maar de games ondersteunen alleen de Dualschock. De muis en toetsenbord zijn voor de browser bedoelt Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Een muis werkt niet op de PlayStation 3 Heb zelf geen MC op m'n PlayStation, maar ik kan wel degelijk met een muis mijn 'opstartscherm' (of hoe het ook maar heet) besturen met een muis XMB: Xross Media Bar. Daar kan je hem inderdaad gebruiken , maar je kan hem ook in je browser gebruiken, en dat samen met een USB toetsenbord kom je behoorlijk dicht in de buurt van een pc internetbrowser. Dat bedoelde ik inderdaad Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Hier is ie dan: https://www.youtube.com/watch?v=0Mqo-0AELTo Reageren
Dexist Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ziet er goed uit erwin!, ik mis alleen een vrolijk deuntje er bij Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ziet er goed uit erwin!, ik mis alleen een vrolijk deuntje er bij Het was even om te showen, verder geen intentie erbij. Bovendien heb je dan toch rechten nodig? Reageren
Dexist Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ziet er goed uit erwin!, ik mis alleen een vrolijk deuntje er bij Het was even om te showen, verder geen intentie erbij. Bovendien heb je dan toch rechten nodig? ja dat klopt meestal wel. maar op youtube zelf, in de videobeheer kan je ook gratis muziek toevoegen, op deze muziek zit geen rechten en mag je vrij gebruiken. als je in videobeheer op bewerken drukt zie je wel audio staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.