Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

De laatste keer dat ik in de spawn was was zodat ik een complete mob aanval kon overleven, omdat ik perongeluk een cave over het hoofd had gezien, maar toen was er niks kapot. Is het dat ene village-look-like huisje?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

De laatste keer dat ik in de spawn was was zodat ik een complete mob aanval kon overleven, omdat ik perongeluk een cave over het hoofd had gezien, maar toen was er niks kapot. Is het dat ene village-look-like huisje?

Ja het zit onder de mobds daaro. :7

Eigenlijk ben ik daar alleen in het begin geweest, verder ben ik alleen bij de mooshrooms geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal kom je altijd eerst in de spawn, zolang je niet ben ingelogd. Je kan dan niets doen, dus ook niet het spawnhuisje vernietigen, maar je kan wel in het rond kijken. Wanneer je bent ingelogd, begin je weer waar je MC de laatste keer hebt afgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste keer dat ik in de spawn was was zodat ik een complete mob aanval kon overleven, omdat ik perongeluk een cave over het hoofd had gezien, maar toen was er niks kapot. Is het dat ene village-look-like huisje?

Ja het zit onder de mobds daaro. :7

Eigenlijk ben ik daar alleen in het begin geweest, verder ben ik alleen bij de mooshrooms geweest.

Ik had in het begin een klein huisje gebouwd, dus als je eens een plaats met allerlei gaten in de grond tegen komt, dan weet je waar m'n huisje stond :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan kijken of ik een ei kan vinden, omdat ik er 1 geslacht heb. Een bed kan je zelf toch ook wel maken? Ondanks dat ik hem niet gestolen heb.

Als het goed is kan Crypteq zien wie het gedaan heeft en alles terugdraaien met een plugin. ;)

Voor mij maakt het niet uit. Ik wil hem gerust een bed geven en een kip hoor. Ik heb dan 1 kippenvlees minder, de rest heb ik gekregen van mensen en gevonden in het bos tijdens het hout hakken. (Ik heb eens van FireFighter wat kip gekregen.)

Normaal kom je altijd eerst in de spawn, zolang je niet ben ingelogd. Je kan dan niets doen, dus ook niet het spawnhuisje vernietigen, maar je kan wel in het rond kijken. Wanneer je bent ingelogd, begin je weer waar je MC de laatste keer hebt afgesloten.

Ik zag het toen ik daarstraks de server joinde. Ik heb even gekeken of ik wist welke hout soort het was, en gezocht hoe ik oranje glas moest maken, maar ik heb mezelf daarna gewoon naar mn eigen eiland geTP't (/home)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Er is gegriefed bij FireFighter en mij. We hadden een kleine opslagplaats die we deelden zonder naambordjes en - van wat ik heb gemerkt - zijn er 2 stacks treinsporen en een paar mijnwagentjes verdwenen.

Is er trouwens een mogelijkheid om een kist te delen, zonder dat iemand anders er in kan en liefst ook zonder dat we een ingenieuze verstopplaats moeten maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er 2 bordjes op doet kan je volgens mij een lijst maken met mensen die er in kunnen? Hoe doe je het btw zo maken dat je een dure private maakt? Bordjes er boven en er naast werken niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er een bordje voor plaatsen met [private], geloof ik. Op die manier zal dat bordje aan de deur hechten en is je deur privé. Of dat (en chests) met meerdere namen werkt weet ik niet, dat zul je dan even moeten testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vanmiddag een 2e bordje bij m'n Chest plaatste toen kon ik mensen toestemming geven om er in te kunnen...
Dus dan moet je gewoon een tweede bordje op dezelfde chest plaatsen en daar alle namen van de andere mensen op plaatsen? Of moet je ook nog [Private] er voor plaatsen?

Hmm moeten we vanavond maar even kijken dan.. ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...