Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag ik eens lang komen? Ik wil ook weer een kippenfarm :$

Als je eens een omweg maakt naar ons eiland, mag je van mij altijd de eieren in het kippenhok wegnemen, hoor. Onderhand hebben we toch al een levenslange voorraad, zo meteen moeten we nog een extra chest speciaal voor de eieren reserveren zoals bij de wortels.

Zorg wel dat er geen kippen ontsnappen en dat je de deur achter je sluit.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik ook weer aardig zin in MC. Nog leuker wordt t met anderen.

Daarom voor wie wilt, server is voor iedereen bereikbaar op: 198.20.109.239:25565 of gtaf.beastmc.com.

Server staat 24/7 voor een maand (minimaal) nu aan smile3.gif

Edit: mappie: http://gtaf.beastmc.com:8123

Bedankt dat je het hebt opgezocht. Ik ga niet het hele topic doorspitten om een adres te vinden!

>>> Door thebig: Is een bedankje tegenwoordig al teveel gevraagd? Hij heeft het speciaal voor jou opgediept en dat zonder snedige opmerking.<<<

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik eens lang komen? Ik wil ook weer een kippenfarm bloos.gif

Als je eens een omweg maakt naar ons eiland, mag je van mij altijd de eieren in het kippenhok wegnemen, hoor. Onderhand hebben we toch al een levenslange voorraad, zo meteen moeten we nog een extra chest speciaal voor de eieren reserveren zoals bij de wortels.

Zorg wel dat er geen kippen ontsnappen en dat je de deur achter je sluit.

Is het een dubbele deur? En als er kippen ontsnappen ehb je er weer 5 voor terug toch? :$ Bedankt btw dat ik eens wat eieren mag komen halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Mooshroom basis groeit met de dag, ik heb een paar screenshots gemaakt. :)

2014-05-14_092719_zpsa71af284.png

Kippenhok van Thebig en ik. We begonnen met 2 kippen in de barn die we vanaf de desert met zaden hebben gelokt, en eindige op een gegeven moment met zoveel kippen dat we driekwart moesten verbranden. :7

2014-05-14_092723_zpsa89a943f.png

Als we een kippenhok hebben, moet er natuurlijk ook plek zijn voor koeien. En in dit geval zijn dat de speciale mooshroom koeien. Ook hier geld hetzelfde als bij de kippen, op een gegeven moment moesten we het hok zo goed als afbranden vanwege hitsige koeien. :7

2014-05-14_092758_zpseeab401c.png

De voorraad kamer van Thebig en ik. Dit was het allereerste gebouw op de Mooshroom biome.

2014-05-14_173111_zps744091c9.png

Lijkt me duidelijk.. xD

2014-05-15_002315_zps1912c6e6.png

Mijn kleurrijke en fleurige huisje midden tussen al het grijze en dorre mycelium.

2014-05-14_181019_zpsb359cc11.png

Toch handig, zo'n muur.

2014-05-15_002325_zpsa065d96d.png

Nog maal mijn huisje.

2014-05-15_004630_zpsd6a1e9d5.png

Toekomstige woning Crazyskullzz.

2014-05-15_004710_zpsa77d8d6b.png

Tsja..

2014-05-15_004656_zps2ba43c3c.png

Ik heb Minecraft nog nooit zo intensief gespeeld, en deze mansion is mijn eerste grote project op Minecraft. Ben er uiteindelijk erg tevreden mee. :)

2014-05-15_004625_zpsf4f05c5c.png

Veelste grote akker. We gebruiken ongeveer 1/10 van wat er groeit. Ach, beter dan hongersnood. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen de hostile mobs niet worden uitgeschakeld bij de spawn? Ik was er zojuist omdat ik naar een NPC village wilde gaan, en toen kwam er een creeper die op de brug ontplofte. Nu is de brug een beetje beschadigt.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Phoenyxar heeft hem gebouwd voor SirBallas, maar dat terzijde. Zelfs al als je per ongeluk iets kapot maakt van iemand anders, is het maar zo netjes het even te repareren of het te melden als je niet weet hoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat wist ik niet :$ Anyway, ik en Takeblom zijn begonnen aan een nieuw eiland waar gras groeit en dat gaan we nog opvullen totdat we op ons huidige eiland zitten. Dan gaan we alles goed verlichten en kan iedereen een huisje bouwen. Ook kan je dan gebruik maken van een farm die wij al hebben opgebouwd en al vol staat met wortels en weed om brood van te maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb die brug gebouwd omdat de brug die Sir_Ballas had gebouwd niet toereikend was naar zijn functie. Als iemand hem wilt herstellen zou het mooi zijn, anders helaas.

Ik moet dan even het goede hout bij elkaar sprokkelen, zal ik hem vanavond even maken als t me lukt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...