ERRWINS Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Klopt, alleen is het niet bepaald leuke muziek en eigenlijk 'nood' muziek Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ik heb de laatste maand meerdere hectaren aan mijn stad uitgebreid en eigenlijk nooit wat gedeeld, dus bij deze! :o Ondertussen aan de volledig andere kant van de stad. Nog even en dan beginnen we aan wat dan mijn grootste project ooit zal zijn. Het aanleggen van 5km ringweg... Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Het blijft me verbazen hoe je nog steeds nieuwe ideeën hebt voor verschillende ontwerpen van gebouwen, ontzettend knap! Ik zou het tof vinden als we zouden kunnen helpen met het aanleggen van die 5km ringweg, vele handen maken licht werk. (Je map hosten?) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Dat is echt krankzinnig! Wat een tijd moet erin gezeten hebben. U, meneer, heeft mijn respect! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ik zou het tof vinden als we zouden kunnen helpen met het aanleggen van die 5km ringweg, vele handen maken licht werk. (Je map hosten?) Ik apprecieer het voorstel, maar ik blijf erbij dat ik alles zelf bouw en dat ook graag zo hou. Daarnaast lijkt me het organisatorisch deel van zoiets met velen te bouwen zwaarder dan het zelf gewoon te doen. Maar ik heb wel al nagedacht over een mogelijk event dat ik kan houden waar ik wat mensen kan rondgidsen op de map. Dus voor hen die er al eens naar hopen om het mee te maken, mogelijk eens in de zomervakantie via een lan! :o Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ik ben niet zo voor dat moderne gedoe in Minecraft. Mijn gebouwen zijn doorgaans in laat-middeleeuwse stijl. Opvallende toch ook hoeveel Minecraft gerelateerde resultaten je krijgt als je 'medieval building' intypt bij Google Images. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ach, ik bouw alles eigenlijk een beetje. Ik vind alles leuk om doen, maar de stad op zich is een moderne Minecraft-stad waar je meerdere fases in zult vinden. Rond Mincehorn kom je terecht in vroege industrialisatie en oude middeleeuwen. Zelf vind ik de late industrialisatie en de daarbij horende eclectische resultaten het leukste. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Wauw, hoe vet is dit.. heel Denemarken in Minecraft 'nagebouwd'! Zo'n project is toch de droom van elke Minecraft-spelende geograaf zoals ik http://gizmodo.com/denmark-built-a-complete-copy-of-itself-in-minecraft-1567700455 Reageren
thebig Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Ongelooflijk dat dit kan. Misschien spelen we binnenkort dan toch in een replicaschaal van België en Nederland op de server Wil het wel eens zien, ik ben al eens in Denemarken geweest, misschien herken ik wat plekjes. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Het is een cool project, maar handig/mooi zal het natuurlijk nooit worden/zijn. Minecraft en al zijn inhoud en beperkingen is nu eenmaal niet echt gebouwd om heel accuraat de werkelijkheid na te bouwen. Denemarken is ook een van de weinige landen waar dit mogelijk is, het hoogste punt komt niet boven de 160m als ik het goed heb. Ik had al een Hooggerechtshof, dus een Laaggerechtshof was dus ook nodig: En ik heb eindelijk een werkende mapper gevonden, dat is al bijna een jaar geleden! De stad is blijkbaar even groot als de Minecraft King's Landing, dat vind ik een mooie mijlpaal! :o Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Holy shit! Mag ik vragen hoeveel tijd erin zit? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Wel, in het Laaggerechthof zit toch een goede 2 uur. Avra Dhun daarentegen zit nu aan de 22 maanden (is geen continue bezigheid natuurlijk) en ja, dat verschil in ouderdom van de gebouwen is te merken wanneer je zo rondvliegt in de stad. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Knap gedaan. Ik zou helemaal gek worden denk ik Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Weer een bouwkundig hoogstandje, dat gerechtshof! Heb je ook wat screenshots van het interieur? Ik ben wel benieuwd. Die map-overview laat daarbij maar weer eens zien hoe immens je project inmiddels is, super! Die vier ore-torens zien er vanaf een afstandje ook leuk uit. Is het al bijna tijd voor de ringweg, trouwens? Reageren
Dexist Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Dat ziet er erg goed uit phoenyxar!, wat een tijd heeft dat gekost . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.