Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga mijn fakkels niet verspillen aan hun stripclub, hoor emo.gif Heb sowieso al een paar stacks fakkels in het gebouw rondgehangen.

aangezien ik en KL de stripclub hebben gemaakt en voor de sfeer erin te houden worden er binnenkort wel wat meer redstone fakkels gezet

Mijn vorige actie lukte niet vaak ik had een gat gemaakt waardoor er mobs naar thebig vielen :)

(Er zijn ong 4 bedden en redstone fakkels verdwenen of gestolen aangezien er geen gat was komt dit niet door een creeper

Bewerkt: door skullz-000
Delen op andere websites

Redstone Torches? Dan mag je er elke 2 blocks eentje plaatsen...

Installeer gewoon Redstone lamps, verbindt ze allemaal aan een lever en laat ze aanstaan wanneer niemand aanwezig is. Wanneer je de ruimte dan wilt gebruiken doe je de lamps uit en dan kun je nog altijd gebruik maken van Redstone Torches voor de sfeer.

Delen op andere websites

Redstone Torches? Dan mag je er elke 2 blocks eentje plaatsen...

Installeer gewoon Redstone lamps, verbindt ze allemaal aan een lever en laat ze aanstaan wanneer niemand aanwezig is. Wanneer je de ruimte dan wilt gebruiken doe je de lamps uit en dan kun je nog altijd gebruik maken van Redstone Torches voor de sfeer.

Ja idd, maar er moet wat aan gedaan worden. Er heeft al een creeper de gang vernield, die is nu tijdelijk gerepareerd met hout en cobble. Dus als er mensen zijn die zich geroepen voelen het te herstellen met orginele parts? :7

Ik heb ook even de suikerriet 'farm' in de ingang geüpgraded. Wel kleiner, maar staat in mijn ogen wel wat beter dan die wildgroei die er was. :)

Helemaal op de top van de berg (bij mijn huis) heb ik een XP-Farm van Youtube nagebouwd. Echter spawnen er wel mobs in, maar weinig, en vallen er dus ook weinig naar beneden en is het niet echt een echte XP farm. Als iemand er even naar zou willen kijken?

Bewerkt: door FireFighter
Delen op andere websites

Om in de farm te komen moet je wel de 'trap' gebruiken die vanaf het dak van mijn huis naar de top loopt. Er zit dan een gat in het dak van de farm waar een bed + crafting table staat.

Delen op andere websites

Daar moet je een tijdje aan gekapt hebben. Geen plek buiten?

Jawel, maar dat vind ik lastig. Dan moet ik hem continue verplaatsen omdat ik mijn dorp aan het uitbreiden ben en kan ik 's nachts niet kappen vanwege de monsters. :puh:

Delen op andere websites

Daar moet je een tijdje aan gekapt hebben. Geen plek buiten?

Jawel, maar dat vind ik lastig. Dan moet ik hem continue verplaatsen omdat ik mijn dorp aan het uitbreiden ben en kan ik 's nachts niet kappen vanwege de monsters. :puh:

waar ben je aant bouwen ?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...