Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

En met de nieuwe enchanting manier in de snapshots(en dus straks in 1.8 ) is er ook minder mogelijkheden voor enchanten.

Eerst kon je je wapen/tool zo vaak als mogelijk in de table gooien en elke keer waren de enchants random weer anders.

Nu blijf je 3 verschillende, deze kan je niet meer veranderen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

De enchantments zelf kosten wel minder levels. Als je bijvoorbeeld level 40 bent kan je eerst een paar boeken enchanten als je niet meteen een goede level 30 enchantment voor je pickaxe kan vinden. Ik gebruik het anvil wel redelijk vaak om mijn enchanted picks te repareren. Kost maar 1 of 2 levels. Na verloop van tijd stapelt de kost zich wel op en dan is het niet meer interessant. Het kost bijvoorbeeld al 35 levels om een Efficiency IV, Unbreaking III pickaxe nogmaals te repareren.

Link to comment
Delen op andere websites

Geldt dat dan voor al je tools op je anvil dat bij iedere reparatie op je anvil je 1 level extra kwijt bent? Of is het zo dat hij dat per tool bekijkt, bijvoorbeeld ik heb een pickaxe met Silk Touch en die repareer ik 10 keer dat ik dat eerst 1, dan 2 en dan 3 levels kwijt ben?

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Cobblestone is een ondergewaardeerd bouwmateriaal.

Het vereist geen genie om iets mooi met Cobble te bouwen (noch enig ander materiaal), maar niet in staat zijn om dat wel te doen getuigd van een gebrek aan bouwvaardigheden.

Het lijkt me in ieder geval een interessant iets om uit Wood (en zijn vele varianten) te bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cobblestone is een ondergewaardeerd bouwmateriaal.

Het vereist geen genie om iets mooi met Cobble te bouwen (noch enig ander materiaal), maar niet in staat zijn om dat wel te doen getuigd van een gebrek aan bouwvaardigheden.

Het lijkt me in ieder geval een interessant iets om uit Wood (en zijn vele varianten) te bouwen.

Veel van mijn middeleeuwse gebouwen zijn inderdaad (grotendeels) opgebouwd uit cobblestone. Natuurlijk wel variëren met andere materialen zoals logs, stone bricks, slabs, stairs, etc. Logs zijn pas een ondergewaardeerd bouwmateriaal. Je maakt er al bijna uit gewoonte planken van.

Ik moet me wel eens een degelijk texture pack zoeken. Het default ziet er niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...